Help! trf415 gekregen en krijg hem niet rijdend

• Topicstarter Topicstarter mikesko
  • Startdatum Startdatum
Even bij je kennis navraag doen ?
Hij weet immers wat hij jou gegeven heeft en hoe het werkt.

Leuke kennis by the way.....

ja naja hij had m ook maar gekregen maar deed er niks mee dus heeft ie m aan mij gegeven

gooi eerst eens een foto hier op dit forum zodat we kunnen zien wat je allemaal hebt. want zo is het lastig om te kunnen zeggen wat je waar aan moet sluiten, aanzetten,opladen.

en wat meer info bij je titel voegen ja ;)

suc6

als ik het zo zie. Is foto 1 een oplader. van een ding (ik weet even de naam niet.) dat ding doe je op de gloeiplug van een brandstof auto. daar heb je niks aan dus met een elektor auto.

foto 2 is een AMB transponder. Daar heb je niks aan als je niet op circuit rijd. hiermee tel je de ronde tijden op een circuit.

Hoe ziet een oplader van een elektro auto d'r uit?
zou iemand een foto kunnen plaatsen

Het ligt er maar net aan wat voor accucontakten als ik het goed heb heeft jou accu 4,5 mm goudpluggen.
Bij deze lader zitten er al standaart 4,5 mm goudpluggen dus hoef je niet te solderen. (als ik het goed heb?)
Een goeie lader is turnigy accucell -6 daar kan je lipos en andere accus mee laden en er zit een ingebouwde balancer in dacht ik. hij is te koop op www.hobbycity.com (sorry als dit als spam of reclame gezien wordt)
hier een foto van de lader:
ACC6.jpg

mvg,

Dirk van Raalte

Laatst bewerkt door een moderator:
je hebt een nimh/nicad lader nodig de lader op foto 1 is een lader voor een gloeiplug die je niet bij elektrische auto's nodig hebt. foto 2 is een servo bedoeld om te sturen. als je bij een modelbouwwinkel een lader gaat kopen kan je natuurlijk gelijk vragen of ze je willen helpen alles rijdend te krijgen.

Allereerst de vraag waarom je niet door bent gegaan in je originele topic?
help-trf415-gekregen-en-krijg-hem-niet-rijdend

Er zijn zoveel laders dat een foto je niet zal helpen. Een goed allround ladertje is de Graupner Ultramat 14+, kost een 100 euro en de prijzen kunnen oplopen tot vele honderden euro's.

Maar ik ben toch nieuwsgierig. Een TRF415 is toch een auto van 500 euro en wat je daar op de foto's hebt is wel nieuw ruim 600 euro waard (even niet wetend welke zender je erbij hebt). Je hebt er ook een transponder bij wat mij zegt dat er een ervaren rijder mee bezig geweest moet zijn en je beweert het van iemand gekregen te hebben die ook niet weet wat het allemaal is...

Ik zal bijna de vraag wllen stellen (gezien de configuratie) bij wie er 2 jaar geleden een TRF415 gestolen is want dit is geen auto die je zomaar weggeeft niet wetend wat het is. Maar ik beweer niets maar vind het wel uiters vreemd (zelf ooit ook diefstal van RC spullen gehad waar voor een 2000 euro aan spul voor 200 euro doorverkocht is...)

Zou je voor de lol eens het nummer op dat rode blokje willen plaatsen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze is ineens wel snel gesloten door de topic starter :confused:

Edit,
Mocht het nodig zijn, ik heb de 3 foto's nog staan.

Oh, er is toch weer een nieuw bericht gekomen...

Met een goede lader zou je inderdaad aan de gang kunnen. Als je tenminste ook een zender hebt.
Wat is het nummer op het rode blokje?

Laatst bewerkt:
ik kan het ook niet goed lezen het is een beetje beschadigd alsof t is uitgeveegd zegmaar maar wat ik zie is 505..19 die cijfers bij het puntje zie ik niet

Hmm, vreemd. Op jouw foto is het ook slecht te zien. Ziet er bijna uit als 3964413. Maar goed. Het is ook niet zo belangrijk. Het zou wel makkelijk zijn als je er ooit een keer op het circuit mee wilt rijden.

Dus, lader kopen en gaan!

ik heb even je beide topics samengevoegd .
ik hoop niet dat je schrok van ons forumbeheer bericht in de blauwe balk
Das niet de bedoeling
Groeten Wiebe.
ps verander nu niet iedere keer je berichten het word erg lastig dit topic te volgen .

Laatst bewerkt:
zo aan de ontvanger te zien een 2.4Ghz acoms, die je bij de Hayabusa 2.4 krijgt. midden op het upper deck.

is indd en knap weggevertje jongen, ondanks dat de TRF 415 wel wat verouderd is. gezien de MS (XXXXXXen en specials) en de TRF416 er is.

(tip, als je een link van een plaatje hier plakt,neem dan die begint met url;) dan komen de foto's direct op het forum te staan ;) das makkelijker)

http://img689.imageshack.us/i/afbeelding002d.jpg/

Laatst bewerkt:
Back