Help --> Waar kan ik carbon/koolstofstaafjes vinden ??? D

Aloha allemaal ...

ik zit al een tijdje op dit forum wegens aankoop van een dragonfly 04.
Hij vliegt redelijk ... maar een kleine crash heeft de tail boom een barstje bezorgt.

En daardoor is de tail een beetje wiebelachtig ...

Geen probleem normaal gezien heb wel wat voorraad carbon staven
:cry: --> een 1/2 mm groter en kleiner en de plaatselijke RC shop is met verlof.

Ik woon in belgie en vraag me dus af of iemand nog een winkelketen, of iets dergelijke weet waar ik deze uit het rek kan gaan plukken. Wens er ook geen kilometers voor te rijden met de auto in deze hitte LOL.

Greetz en alvast bedankt

P.S. Heb al alles geprobeerd in de goudengids maar kan geen zinnige zaken terugvinden.

De RC boer is met verlof ... ff gemist zeker. 8)

je moet ze toch ook ergens anders kunnen krijgen .... mijn rollementjes bestel ik ook altijd bij Baudoin. en aanverwante veel goedkoper als de RC shop.

Iemand in de buurt van Herentals / Antwerpen nog grote RC winkels ...

MvG

Ikke

misschien in een doe het zelf winkel

je kan er kopen in de modelbouw winkel "Kimar"
dat is in brugge maar dat is een eind rijden van waar jij bent

Probeer eens bij een vliegershop.

(Niet "vlieger" zoals "belgische vlieger"="vliegtuig", maar als engelse "kite")

Bij ceulemans voor de simpele dingen ... maar die is dus met verlof. LOL hij vond het blijkbaar niet nodig om het op zijn website te zetten dat hij met verlof was.

Heb van de nood dan maar een deugd gemaakt :mad: en ben met de vriendin maar snel naar antwerpen wezen shoppen en langs Baillien gereden in Borgerhout. --> Was er nog nooit geweest. maar hebben best wel een groot assortiment. Vond de mensen echter niet behulpzaam.
En heb toch snel zo'n 45 euries uitgegeven.

Greetz

Pjotrrr zei:
"Rollement"???

Peter, "rollement" is de vlaamse versie van het franstalige "Roullement"

Wij vlamingen hebben de "U" eruit gehaald, 't is dus dankzij ons :lol: dat een rollager zo goed rolt... :P

probeer deze eens: chappemént. :wink:

merijndj zei:
Vlieger winkels hebben veel van dergelijk spul..... en meestal nog 50% goedkoper ook......

Vlieger-winkels zijn niet zo dik bezaaid in ons kleine Belgenlandje, wellicht vooral aan de kust te vinden. (vlaamse uitdrukking voor "aan zee" 8) )

ik ben onlangs nog achter 2 carbonstaven geweest die hier perfect voor zijn.

Ik ben er om geweest in Deinze (dicht bij Gent) , de winkel heet: De Zeppelin en is een vliegerwinkel (goede kwaliteit!!!, we gingen ons kite materiaal daar ook altijd gaan halen)

dus zoek eens in de goude gids achter vliegerwinkels etc.

groeten,
Jan

jan.van.gent zei:
ik ben onlangs nog achter 2 carbonstaven geweest die hier perfect voor zijn.

Ik ben er om geweest in Deinze (dicht bij Gent) , de winkel heet: De Zeppelin en is een vliegerwinkel (goede kwaliteit!!!, we gingen ons kite materiaal daar ook altijd gaan halen)

dus zoek eens in de goude gids achter vliegerwinkels etc.

groeten,
Jan

Is het daar ook aanzienlijk goedkoper dan gewone winkels?
Welke maten hebben ze zoal (globaal)

mvg

Mat

Back