HELP wie is bereid te helpen leren vliegen

hallo,

ik wil een helikopter kopen maar me vader vind het te gevaarlijk om me alleen te laten vliegen dus heb ik de vraag of iemand me kan helpen.
ik woon in Huizen en dat licht vlakbij Blaricum het lict nog net in noord-holland tegen de grens van Utrecht.

bedankt

P.S:weet nog niet zeker of ik er 1 mag.:confused:
Hoop het wel.:rolleyes:

Moogle,

Ik ben niet een vlieger, maar volgensmij kan je het beste eerst wat info komen vragen bij
een modelvliegclub bij jou in de buurt.
Daar zijn denk ik dan ook wel mensen die het jou willen leren.

Mvg Kars.

Moogle,

Ik ben niet een vlieger, maar volgensmij kan je het beste eerst wat info komen vragen bij
een modelvliegclub bij jou in de buurt.
Daar zijn denk ik dan ook wel mensen die het jou willen leren.

Mvg Kars.

ik wou ook al zo iets gaan doen maar ik vind het wat makkelijker om het zo te krijgen

Ik woon in Hilversum, dus niet ver bij je vandaan. Ben zelf wildvlieger en niet zo op clubs. Heb nu 4 helies, waaronder een paar behoorlijke knapen met een Zenoah 2 takt motor (Bergen en Vario).

Je vader heeft gelijk. heli vliegen zonder hulp in het begin, is levensgevaarlijk.

Toch heeft ie ook niet gelijk, want met simmen leer je heel veel. Sterker zonder simmen (1n/of lessen) zul je het helivliegen nooit onder de knie krijgen.
De meeste helivliegers hebben heeeeeeeel veel sim-uren gemaakt. Ik wil het je pa wel een keer uitleggen. Maar vraag het maar aan de gemiddelde heli vlieger: simmen is echt een must als je wilt leren heli vliegen.

Stuur me maar een keer een PB dan kan ik je misschien wel helpen

Ed

En me vader gelooft ook niet dat je met simmen wat leert

Back