HELP !! zoek onderdeel voor kyosho30

HELP !!!!!!
Ik heb zonet met mijn Kyosho30 de haag thuis geramd :( en nu blijkt dat ik één onderdeel, welk beschadigd is, niet meer kan bijbestellen.
Van één hoofdpalhouder is de kwiklink afgebroken en nu moet ik zo eentje zien bij te bestellen maar blijkbaar is deze niet meer beschikbaar bij Kyosho. (ik moet nog meer dingetjes hebben maar deze zijn nog allemaal beschikbaar)
Bestelnummer van dit ding is CA-3005.
Weet iemand waar ik dit nog zou kunnen vinden of heeft iemand dit toevallig ergens liggen !!!!!

Bedankt voor de info maar, bij Bloemendaal zijn ze niet meer voorradig en van die andere krijg ik geen reactie per mail.
Van één van de rotorbladhouders is het kwiklinkhoudertje afgebroken maar de onderdelen heb ik nog allemaal, is het te riskeren om de brokken te lijmen ????? Ben hier eigenlijk geen voorstander van maar als ik de stukken nergens kan vinden kan ik mijn heli weggooien :(
Ik heb ook naar de helpdesk van Kyosho gemaild, misschien hebben ze gewoon een nieuw nummer gekregen of passen de rotorbladhouders van andere types ook op mijn heli !!!!
Andere suggesties zijn nog steeds welkom.

Zou ik niet doen, nu kom je weg met een 20 euro schade maar als dat balletje er af komt met 1600 toeren op de kop heb je dikke kans dat je heli total loss is...

Goed nieuws gekregen. :):)
Bij W-W Modellbau in Haaren zijn ze nog beschikbaar en via de helpdesk van Kyosho heb ik vernomen dat CA-5135-01 ook zou passen.
Lange leve het "World Wide Web" :):):)

Hoi.

Volgens mij heb ik nog wel een kap voor je heli hier liggen.
Als je interesse heb hoor ik het graag.
Maar wel onder PB graag.

Spullen aanbieden liever niet in of via de heli topics a.u.b.(ook geen verzoeken om het per PB te doen, stuur dan gewoon een PB ;) )
Hebben we een speciale verkoop/koop/gevraagd sectie voor op het MBF.

Alvast bedankt,

Eric

Spullen aanbieden liever niet in of via de heli topics a.u.b.(ook geen verzoeken om het per PB te doen, stuur dan gewoon een PB ;) )
Hebben we een speciale verkoop/koop/gevraagd sectie voor op het MBF.

Alvast bedankt,

Eric
Sorry, Erik.

Even niet aan gedacht.
Maar je heb natuurlijk gelijk.

Back