HELP!!!!!

• Topicstarter Topicstarter harikini
  • Startdatum Startdatum
H

harikini

Guest
HELP!!!!!!!!

Omdat mijn zoon zo gek is van die helicopters, heb ik op een beurs voor 25 euro eentje gekocht voor hem.Ik dacht kan hij eerst oefenen en als hij het echt leuk vind en onder de knie heeft kunnen we sparen voor een grotere/betere helicopter.
Maar de afstandbediennig is na 5 sec al kapot, het lijkt wel of er een los contact inzit.
Hij doet het dan wel en dan weer niet, maar meestal niet.
Weet iemand hier raad mee?
Misschien reparatie of misschien een andere kopen.
Misschien heeft iemand er nog een liggen of weet waar ik het kan kopen.
AUB HELP mij.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb niet zoveel verstand van zulke controllers, maar wat ik wel weet, is dat je waarschijnlijk niet ergens nog een losse kunt kopen, daar zijn dit soort heli's gewoon te goedkoop voor. Hierbij is het (bijna altijd) kapot=kapot. Helaas. Misschien voor iemand die wel weet hoe je het evt. zou kunnen repareren, kun je misschien vertellen om wat voor heli/zender het gaat? Plaatje/link of zo?

Hallo,

Welkom op het forum. Als je denk dat er een los kontakt in zit dan kun je hem even open maken maar als je de verkoper even belt of langs gaat moeten ze dit wel netjes oplossen.

Het kan natuurlijk ook een infraroodzender zijn. Dit betekent dat je de zender altijd naar de heli moet blijven richten, je kan daar ook niet tussendoor lopen want dan is de verbinding weg.

Plaats anders even een foto van de zender en heli dan kunnen we misschien zien of dat het geval is. Meestal zit er dan een rood-achtig glaasje boven op de zender.

En kijk even de batterijen na, daar zijn deze dingen ook wel eens gevoelig voor.

Back