Help

Discussie in 'Electro auto's' gestart door Hoi, 25 jul 2019.

Tags:
  1. Hoi

    Hoi

    Lid geworden:
    25 jul 2019
    Berichten:
    20
    Locatie:
    Breda
    Oke vind het wel super merk! Dus ga ik maar eens beetje op het merk en de auto's googlen:thumbsup:
     
  2. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Ik denk dat de meeste (zeker oudere) onder ons wel met een Tamiya zijn begonnen.
     
  3. Hoi

    Hoi

    Lid geworden:
    25 jul 2019
    Berichten:
    20
    Locatie:
    Breda
    Willen jullie auto's blijven aan raden @Tamaniac @Roelof en anderen die dit topic lezen! Dan kan ik beter vergelijken en meerdere opties is altijd goed!
     
  4. Hoi

    Hoi

    Lid geworden:
    25 jul 2019
    Berichten:
    20
    Locatie:
    Breda
    ik ga ook met dit merk beginnen denk ik voel me er gewoon erg fijn bij dat is net zo belangrijk! Maar auto's van anderen merken mogen ook aangeraden worden Meschien heb ik dat bij een ander merk/auto ook wel!
     
  5. ShadesInBlack

    ShadesInBlack

    Lid geworden:
    21 mrt 2006
    Berichten:
    3.354
    Locatie:
    Gavere/Belgiƫ
    Niemand in je omgeving die ermee bezig is? Je kunt 2dehands overwegen, maar dan moet je weten wat je doet.
     
  6. Hoi

    Hoi

    Lid geworden:
    25 jul 2019
    Berichten:
    20
    Locatie:
    Breda
    nee niemand! Wel jammer maar ja, ik weet totaal niet wat wel en niet goed is wat kapot of heel is daarom wil ik geen 2dehans en vraag ik mensen om autos aan te raden en aan het begin vroeg ik info. Heb je nog een goede auto waarmee ik kan starten? Zie eerste bericht. @ShadesInBlack
     
  7. Hoi

    Hoi

    Lid geworden:
    25 jul 2019
    Berichten:
    20
    Locatie:
    Breda
     
  8. Tamaniac

    Tamaniac

    Lid geworden:
    2 aug 2008
    Berichten:
    1.839
    Locatie:
    West-Vlaanderen
    Traxxas Rustler/Bandit/Stampede zijn ook populaire robuuste auto's, maar enkel als kant-en-klaar te koop. Wil je een bouwpakket (is natuurlijk ook een deel van de hobby)? Verder inderdaad eens kijken welke merken de lokale modelbouwwinkels verkopen, dan kun je daar ook terecht voor onderdelen en support.
     
  9. Hoi

    Hoi

    Lid geworden:
    25 jul 2019
    Berichten:
    20
    Locatie:
    Breda
    ik ben bang dat bouwpakketten nog heel moeilijk zijn ben pas 12 en op internet staat datje beter als beginner een RTR kan nemen vergis ik me hier in? Maar als het niet al te moeilijk is wel
    @Tamaniac
     
  10. bronsmotor

    bronsmotor

    Lid geworden:
    12 sep 2016
    Berichten:
    714
    Locatie:
    waar me werk is
    De dt03 is prima te doen dat was mijn eerste bouwpakket.
    De dt03 is prima om mee te rijden.
    Alleen wat minder snel dan duurdere modellen.

    Google eens naar de tt02 serie misschien zie je daar wat leuks tussen.

    Als je toevallig uit de regio heemskerk beverwijk komt dan kan ik je wel helpen met dt03 en tt02.
    Mijn dt03 is nog standaard.
    Maar het is een grappig wagentje.
     
  11. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Ik weet iet waar je dat gelezen hebt maar dit is een technische hobby waarbij het heel verstandig is dat je weet hoe je auto in elkaar zit. Bij RTR zal je nooit die kennis hebben/opdoen getuige ook de vele vragen hier op het forum door RTR auto's.
     
  12. bronsmotor

    bronsmotor

    Lid geworden:
    12 sep 2016
    Berichten:
    714
    Locatie:
    waar me werk is
    En het is toch wel een beetje trots gevoel als je kan zeggen die auto heb ik gebouwd.
     
  13. Hoi

    Hoi

    Lid geworden:
    25 jul 2019
    Berichten:
    20
    Locatie:
    Breda
    Dan ga ik kijken voor kits bedankt!! En nog een keer blijf auto's aanraden dan heb ik meerdere opties dat is erg handig!!
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2019
  14. bronsmotor

    bronsmotor

    Lid geworden:
    12 sep 2016
    Berichten:
    714
    Locatie:
    waar me werk is
    Ik heb ook een tamiya cw 01 unimog gemaakt dat iss een 2wd wheelie chassis ook wel makkelijk bouwen en ik had toen geverfde body erbij.
    An van absima kun je ook kits krijgen en dan is het differentieel al inelkaar gezet geloof ik
     

Deel Deze Pagina