Hen long vs. Marui

Zit er veel verschil tussen de kwaliteit van Hen long en Marui?

Zoja wat is dan het verschil?
En is het het waard om meer te betalen voor de extra kwaliteit van 1 van deze merken

Ik ben er al achter gekomen dat er van Hen long niks bij te bestellen is en van Marui vrijwel alles

Mike.

Ze zeggen dat Tokyo Marui beter is. Naast dat de Tokyo Marui de preciese aantal loopwieltjes heeft kan hij ook verder schieten, heeft meer snelheiden en nog iets ... :roll:

Was ook een site van, waar ze de verschillen duidelijk maakte..FF zoeken

Greetz Niek

Mike zei:
Zit er veel verschil tussen de kwaliteit van Hen long en Marui?

Zoja wat is dan het verschil?
En is het het waard om meer te betalen voor de extra kwaliteit van 1 van deze merken

Ik ben er al achter gekomen dat er van Hen long niks bij te bestellen is en van Marui vrijwel alles

Mike.

Je kan van Hen Long ook onderdelen bestellen.Motoren,tandwielen,complete schietmechanismes met loop,accu,rupsen.
Ik heb zelf een extra accupack bestelt en binnengekregen.
www.gottahaves.nl
kijk maar.gr Marcel.

Ik kan de Marui voor ong 80 euro krijgen inc verzend kosten en de hen long voor 50 inc verzend kosten is het waard om die 30euro extra uit te geven ?

Mike zei:
Ik kan de Marui voor ong 80 euro krijgen inc verzend kosten en de hen long voor 50 inc verzend kosten is het waard om die 30euro extra uit te geven ?

waar krijg je die zo goed koop?

Waar kun je dan een extra accu van Hen Long R/C Leopard tank bestellen:?:

Mike schreef:

bij live handel was Hen Long nog goedkoper dacht ik :oops:
daar heb ik mijn type 90 in ieder geval vandaan en ik ben tevreden :wink:

Back