Herbouwverslag mantua 1;8 nitro onroad wagen

Ben nu toch meer eens op het idee gekomen om eens een bouwverslag van 1 van mijn projecten op het forum te posten heb inmidels al heel wat autos opgeknapt. Dit leek me wel een mooi object:

09012011002.jpg

09012011004.jpg

14012011030.jpg

Ben al begonnen met het kaalmaken van 1 velg met nitro. Gereinigd en band er netjes opgelijmd. Werkt overigens perfect ik ga er morgen eens kijken naar de volgende banden+velgen. volgende ligt alweer te weken.

mooi. Ik volg.

Mooi zo Ik ben vandaag weer heel even bezig geweest met 1 van de wielen het wil wel met nitro maar gaat echt beetje bij beetje eraf er zit echt een verschrikkelijk dikke laag verf op. Hopelijk heb ik morgen mijn volgende velg mooi kaal. Ik zal even een foto posten als ik ze allemaal klaar heb. Zodra dat gedaan heb zal de rest van het verslag er een stuk sneller komen.

Mooi zo Ik ben vandaag weer heel even bezig geweest met 1 van de wielen het wil wel met nitro maar gaat echt beetje bij beetje eraf er zit echt een verschrikkelijk dikke laag verf op. Hopelijk heb ik morgen mijn volgende velg mooi kaal. Ik zal even een foto posten als ik ze allemaal klaar heb. Zodra dat gedaan heb zal de rest van het verslag er een stuk sneller komen.

Morgen maar even met het motortje bezig de velgen gaat veel te lang duren dus word hem zo snel even niet ga morgen overigens weer wat fotos posten van hoe het ervoor staat.

Heb de motor uit elkaar gehaald maar die ziet er van binnen uit alsof hij haast nog nooit gelopen heeft compressie is ook echt top te noemen. Heeft iemand een idee waar ik de fabriekdafstelling kan vinden van deze magnum F 21 nitro motor moet de motor toch eerst maar eens testen voordat ik de uitlaat helemaal opknap en het blijkt dat er toch even een ander blokje op moet.

Heb de motor uit elkaar gehaald maar die ziet er van binnen uit alsof hij haast nog nooit gelopen heeft compressie is ook echt top te noemen. Heeft iemand een idee waar ik de fabriekdafstelling kan vinden van deze magnum F 21 nitro motor moet de motor toch eerst maar eens testen voordat ik de uitlaat helemaal opknap en het blijkt dat er toch even een ander blokje op moet.

maakt toch niet uit? Je kunt de uitlaat hoe dan ook toch gewoon behouden?
Probeer de motor eens te starten zoals hij er nu bij staat qua afstelling. Desnoods wel eerst schoonmaken en smeren natuurlijk.

Back