Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Toevallig heb ik een aantal oude dia's ingescand, daarbij kwam ik enkele van oude luchtvaartkampen tegen.
Lijkt me leuk om te laten zien. Deze zijn van 1971.
Wie heeft nog meer wat? Bruno?
Rechts staat Rolf Edel, in het midden collega Daedalusser (wij waren toch hoofdzakelijk LB-ers) Rik Mooi (hij, zijn broer Geert, Rolf en ik hadden allen zelfgebouwde RC apparatuur. Rik en ik hebben ons destijds het rambam gesoldeerd -incl. servoprintjes- om ons clubje van betrouwbare spullen te voorzien). Volgens mij wordt de kist (alles wat ik mij herinner was, dat de vleugels en stabilo uit een kit kwamen, maar dat de romp even uit de losse hand was ontworpen) vastgehouden door Theo Volkers (die ik bij de 100 jr KNVvL show op Rozenburg tegenkwam).
Ik heb zelf niks van de kampen. Misschien heb ik nog de Bouwen en Neerstorten met de foto reportages, maar mijn huis is op het moment een puinhoop i.v.m. verbouwing. Dus dat kan nog even duren.
Vorige week Marc Tassoul (vliegmaat van Rolf) nog gesproken.
Wordt het niet eens tijd voor een reunie?
nicohaas zei:
Toevallig heb ik een aantal oude dia's ingescand, daarbij kwam ik enkele van oude luchtvaartkampen tegen.
Lijkt me leuk om te laten zien. Deze zijn van 1971.
Wie heeft nog meer wat? Bruno?
Ik heb een paar jaar weinig gedaan maar ben nu weer een beetje begonnen.
Rolf en Theo had ik ook herkent , Rik zijn naam was ik echter kwijt. Ik heb jullie op het kamp voor het eerst ontmoet.
Ik had dezelfde radioapparatuur als jullie, gekocht bij radio 2000 of zoiets in amsterdam noord.
Wij staan nog ieder jaar met een vriendengroepje een weekend op de paasheuvel en vliegen daar op de hei en ook op het oude lb veld met shockys. Ik heb er toevallig vorig weekend ook nog gestaan.
Een reunie op de paasheuvel lijkt me er leuk volgend jaar.
Ik heb ook nog meer foto's ook van de rit op de brommer er naar toe maar daar was jij niet bij.
We zijn net weer terug, fantastisch weekend geweest , als vanouds weer lekker op de hei gevlogen, mag nou echter niet meer op de heuvel. Wel met heel licht spul. Ook veel gevlogen op de camping zelf met klein spul. Tot 's nachts aan toe met verlichting.