Hallo allemaal,
Hier dan eerst maar es even voorstellen:
Mijn naam is Ton,39 jaar en herintredend in de rc nitro auto's.
Ik heb dus eigenlijk gewoon een paar vraagjes :
1) Mijn Tamiya TG10MK1 met FS12LT motor heeft een nieuwe gloeiplug nodig,ik heb gelezen dat er verschillende merken en types zijn.
Ik heb voorheen altijd rossi pluggen gebruikt (R2),nu lees ik mbv zoekfunctie dat de 2,1 tm 3,5 cc motoren t best op R3 draaien?
Het motortje is net in basisafstelling ingereden en loopt op 16% trornado fuel
Welke pluggen zijn aan te raden? en wanneer gebruik ik deze?
2) Zijn de pluggen van de verschillende fabrikanten universeel genummerd?
en heft iemand daar een lijstje van?
3) Is er ergens een lijstje te vinden van de verschillende Rossi pluggen en wanneer je deze beste gebruikt? Ik las net dat je bij warmer weer een "koudere" plug moet gebruiken,nu is de vraag wat is de verdeling van de pluggen b.v. op temperatuur?
Groet,
Ton
Hier dan eerst maar es even voorstellen:
Mijn naam is Ton,39 jaar en herintredend in de rc nitro auto's.
Ik heb dus eigenlijk gewoon een paar vraagjes :
1) Mijn Tamiya TG10MK1 met FS12LT motor heeft een nieuwe gloeiplug nodig,ik heb gelezen dat er verschillende merken en types zijn.
Ik heb voorheen altijd rossi pluggen gebruikt (R2),nu lees ik mbv zoekfunctie dat de 2,1 tm 3,5 cc motoren t best op R3 draaien?
Het motortje is net in basisafstelling ingereden en loopt op 16% trornado fuel
Welke pluggen zijn aan te raden? en wanneer gebruik ik deze?
2) Zijn de pluggen van de verschillende fabrikanten universeel genummerd?
en heft iemand daar een lijstje van?
3) Is er ergens een lijstje te vinden van de verschillende Rossi pluggen en wanneer je deze beste gebruikt? Ik las net dat je bij warmer weer een "koudere" plug moet gebruiken,nu is de vraag wat is de verdeling van de pluggen b.v. op temperatuur?
Groet,
Ton