Zo, da's weer eens een iets anders geformuleerd vraag voor: wat zal ik kopen. Maar dat is wel de vraag die al een paar weken door mijn hoofd spookt. Ik rij nu een jaartje of 3 met mijn offroad autos rond (E-revo, slash 4*4, buggy 2wd, Axial Honcho), en ik neig er nu naar om toch ook maar eens een onroad auto te gaan kopen. Ik woon maar 20 minuten van de MACH vandaan, en dat maakt het toch wel wat makkelijker om dan elke week een uurtje+ te gaan rijden.
maarrrrr, mijn budget is beperkt, evenals mijn rijders capaciteiten. Maar ik wil wel een leuke competitie. De stock TC klasse is dan heel leuk (hoor ik), en hot (zie ik) maar dat vraagt toch een redelijke investering.
Daarna komt de TT-01 klasse aan de beurt, maar hoeveel wedstrijden zijn daarvoor de komende winter en voorjaar?
Of dan toch een M-03 of M-05? Maar daar heb je weer zoveel varianten in, dat ik daar ook geen overzicht in krijg.
Wie kan mij helpen de voor's en tegen's op een rij te zetten?
maarrrrr, mijn budget is beperkt, evenals mijn rijders capaciteiten. Maar ik wil wel een leuke competitie. De stock TC klasse is dan heel leuk (hoor ik), en hot (zie ik) maar dat vraagt toch een redelijke investering.
Daarna komt de TT-01 klasse aan de beurt, maar hoeveel wedstrijden zijn daarvoor de komende winter en voorjaar?
Of dan toch een M-03 of M-05? Maar daar heb je weer zoveel varianten in, dat ik daar ook geen overzicht in krijg.
Wie kan mij helpen de voor's en tegen's op een rij te zetten?