Herlaadbare batterijen voor huistelefoon

Hoi, ik heb hier telefoongtoestellen waar elk 4 AA batterijen inzitten. Die toestellen vreten echt stroom. Welk type batterijen (herlaadbaar NiCa ?) kan ik best kopen en waar te vinden (online shop).

thx

XXL66: hou er wel rekening mee dat je totale spanning lager dan 6 volt zal liggen, mogelijk dat je telefoon er problemen zou mee kunnen hebben.

Mvg,

Paul Siemons

Als ze gewoon regelmatig worden opgeladen zal er niks aan het handje zijn, mijn 4 cellen oplaadbaar geeft ook 6.01 volt na laden..

Misschien reclame, scrap dit maar als het niet mag, ik heb zelf Gewone alkaline batterijen van de Aldi in mn ontvanger accu des auto zitten, en vergeleken met duracell lijken ze wel beter, zou je dus ook nog kunnen proberen, geel met blauw pakje.. Ahum, volgens consumentenbond en gids zijn ze daadwerkelijk beter dan duracell ahum...

Hoi, ik heb hier telefoongtoestellen waar elk 4 AA batterijen inzitten. Die toestellen vreten echt stroom.
Direct weggooien (wel naar de recyclage brengen ;-) en een nieuwe zuinige kopen die dagen met twee AAA'tjes doet)
.....welk type batterijen (herlaadbaar NiCa ?) kan ik best kopen en waar te vinden (online shop).

thx
Waarom een "online-shop" bijna elke supermarkt, drogist of warenhuis verkoop AA NiMH cellen (althans in Nederland) ....

In België ook hoor. Ik heb ook een heel regiment van die batterijen. Aldi, Lidl en ook de 'merkbatterijen' van Memorex.

Doen allemaal hun werk evengoed (afstandsbedieningen televisie, WII, en Picooz en dergelijke toestanden).

Back