Heropbouw Hpi trophy buggy 3.5

Had al een bouwverslag lopen (bullet st flux in de prak) maar toch besloten dat ik wat anders wou. kon hem ruilen met een hpi buggy trophy, met tal van onderdelen. dus besloten om dat te doen, en deze weer van de grond af aan op te bouwen.

foto van de buggy, zijn al wat delen verwijderd om schoon te maken

9qwutd.jpg

er zat een chassis bij met radiobox en tank en servo houder dit alles was nieuw, gelijk gestript en chassis en servohouder zwart gemaakt

2qvrzo1.jpg

buggy goed bekeken en even nieuwe deeltjes besteld dit keer geen Intigy maar alu parts van Gpm

zxo7de.jpg

33xzrz5.jpg

34dfs3n.jpg

164fww.jpg

6qxzit.jpg

2qs7b5v.jpg

jz905j.jpg

Achterspoiler was zwaar beschadigd ook een nieuwe voor besteld

i23dw2.jpg

aangezien ik er toch het grootste gedeelte mee op de weg (parkeerplaats) ga rijden moesten er natuurlijk weg bandjes komen, na lang zoeken gevonden en wel sweep gt8 velgen met banden. man wat zijn dat een velgen met banden niet van die fleuber zachte dingen. ben blij dat ik ze heb (nog 2 setje's bij besteld)

20789c2.jpg

er zat ook nog een complete nieuwe midden diff bij

osg76s.jpg

vandaag 24 oktober nieuwe onderdeeltjes besteld

1zntyt1.jpg

vanavond maar is even blokje uit elkaar halen en kijken wat de staat hier van is, of deze een revisie nodig heeft of niet.

even foto van de velgen naast de medialpro 2,8 en de orginele buggy velgen

23ts5rl.jpg

6fz4bb.jpg

16ly7lw.jpg

awrpte.jpg

28 November

Gisteren weer wat onderdelen binnen gekregen.

soydlv.jpg

28slk6t.jpg

2v80sqo.jpg

334pxyf.jpg

Buggy kan weer op de wielen gezet worden, en al zeg ik het zelf ziet er super uit.

24mf34n.jpg

flismc.jpg

161b6u9.jpg

23hk1fd.jpg

2agqf15.jpg

Gisterenavond ook nog even langs vriend geweest voor het blokje, moet een ding vervangen worden en de rest zag er nog goed uit. dus even onderdeel bestellen en hopelijk komt morgen de rest van de deeltjes binnen. kunnen we zondag proberen te rijden, bevalt het blokje mag deze blijven en anders doei!! komt er wat anders op. en dan ga ik toch denk ik voor ombouw naar brushless. en wel deze HOBBY WING EZRUN SC-C4 120A brushless SET met 2000kv motor of zou dit overkill zijn? tips zijn welkom

30idf75.jpg

Laatst bewerkt:
weet ik nog niet, motor ligt bij een vriend van me om na te kijken. mocht er toch te veel aan zijn dan bouw ik hem denk ik om naar brushless.

Back