Heropbouwen Graupner ARF Extra 300s goodrich

• Topicstarter Topicstarter bas bruls
  • Startdatum Startdatum
B

bas bruls

Guest
Via Theo uit de club heb ik een Graupner ARF kist een extra 300s goodrich gekregen de zwaar beschadigd is geworden door een crash. De vleugel is nog goed en de romp is al wat werk aan besteed, door er glasweefsel over heen te spannen. Theo heeft deze weer gekregen via via iemand van het forum. Na een paar keer de romp geinspecteerd te hebben met wat clubleden heb ik besloten om de romp helemaal uit elkaar te halen en alles opnieuw te gaan maken. Het is een ARF kist en er is geen tekening van. Ik ga hem dus van voren af aan opbouwen en ga er tekeningen van maken.
straks zal ik wat foto's erbij zetten.......dit wordt een leuk winterproject.

Ik ken hem en weet wat eraan gebeuren moet, maak dat een winter/voorjaar project Bas :p:p:p ;););).

Ik volg je zeker.

En mocht het niks worden en je wilt die 4takt kwijt, je weet waar je moet zijn ;)

Hey Bas dit ga ik ook volgen.
Denk ook als je alles tiptop in orde wil hebben met tekeningen en al dat het een heel mooi winter/ voorjaar project gaat worde roals Raoul al aangaf.

Ga het wel volgen hoor want mijn winterproject gaat zoals ik vandaag alweer gevorderd ben echt geen winter project meer worden hahah

Succes

Back