herstart na enkele jaren pauze

@ allen. Ik ben van plan terug te starten met schaalzwevers. Na enkele jaren gestopt te zijn wil ik opnieuw rustig beginnen. De all rounder Flamingo zie ik wel zitten om opnieuw het gevoel te krijgen. Weet iemand waar die nog te koop is?
Verder wil ik me ook, meteen, een deftige zenderset aankopen. Kwestie van maar één keer voor een zware aankoop te staan. 2.4 is de standaard begrijp ik, maar wat is het beste materiaal tegenwoordig?
Waar zijn de winkels waar ik het eenvoudigste mijn aankopen kan doen? waar bestel ik iets via het net?
Kortom, ik ben er even uit, kunnen jullie me opnieuw opweg helpen om het zweefvliegen terug op te pakken?
Thx alvast

Thx
Kan je me tips geven voor de zender? wat is het meest gebruikt? Er zal zonder twijfel wel een merkvoorkeur zijn op de vliegvelden?
Kwestie van bv eenvoud in programmatie, of mogelijkheden...

Thx
Kan je me tips geven voor de zender? wat is het meest gebruikt? Er zal zonder twijfel wel een merkvoorkeur zijn op de vliegvelden?
Kwestie van bv eenvoud in programmatie, of mogelijkheden...

een futaba zender vind ik persoonlijk erg makkelijk... graupner net dat tikkeltje moeilijker...
met multiplex heb ik geen ervaringen

Kijk wel uit dat je op 2.4 GHz hetzelfde merk zender en ontvanger moet kopen, anders werkt het niet (in tegenstelling tot de 35 mHz en 40 mHz systemen)

Back