Hallo iedereen,
Ik heb van een mede forumlid een T-rex 500 en een schaalrompje overgenomen.
De postbode heeft zijn werk goed gedaan want alles is heelhuids bij mij aangekomen, mede omdat het goed verpakt was.
Maar blijkbaar is vandaag niet mijn geluksdag want bij het uitpakken van de romp schuift hij ineens uit de plastic zak, waarin hij ter bescherming zat.
De romp stuitert met zijn neus op de grond en na een harde krak was het gedaan met de pret.
Zo zie je maar, je hoeft niet te vliegen om brokken te maken.
Enfin, ik wil deze schaal proberen te repareren ( om te beginnen ).
Zelf zit ik te denken aan glasvezelmatje aan binnenzijde vastzetten met wat epoxy.
De ramen heb ik nog geen idee over, vandaar dit bericht.
Wie heeft tips om dit naar behoren te repareren?
Nog even ter info: Het is een GFK romp en de ruit is uit 1 stuk
De rand van de ruit lijkt tussen 2 lagen glasweefsel in te zitten, niet makkelijk te verwijderen dus.
Alle tips zijn welkom.
Groet,
Andreas
Ik heb van een mede forumlid een T-rex 500 en een schaalrompje overgenomen.
De postbode heeft zijn werk goed gedaan want alles is heelhuids bij mij aangekomen, mede omdat het goed verpakt was.
Maar blijkbaar is vandaag niet mijn geluksdag want bij het uitpakken van de romp schuift hij ineens uit de plastic zak, waarin hij ter bescherming zat.
De romp stuitert met zijn neus op de grond en na een harde krak was het gedaan met de pret.
Zo zie je maar, je hoeft niet te vliegen om brokken te maken.
Enfin, ik wil deze schaal proberen te repareren ( om te beginnen ).
Zelf zit ik te denken aan glasvezelmatje aan binnenzijde vastzetten met wat epoxy.
De ramen heb ik nog geen idee over, vandaar dit bericht.
Wie heeft tips om dit naar behoren te repareren?
Nog even ter info: Het is een GFK romp en de ruit is uit 1 stuk
De rand van de ruit lijkt tussen 2 lagen glasweefsel in te zitten, niet makkelijk te verwijderen dus.
Alle tips zijn welkom.
Groet,
Andreas
Laatst bewerkt: