en dan hier de schade opgenomen

achteraan achter de vleugel een rdelijke barst

vooraan heeft goeie krak gehad de neus is volledig omgebogen geweest een wonder dat de sterkte er eigenlijk nog in zit



zo de eerste schade is opgenomen alle barstjes zal ik eerst goed zetten en een drupeltje zap laten oplopen en vervolgens een glasmatje aan binnenzijde plaatsen met 24u epoxy
de servos in de vleugel ga ik ook vervangen , eentje heeft een tijdje onder spanning gestaan wegens een rolroer dat helemaal naar boven stond achter de scheur in de romp, de servos kan ik nog gebruiken op ander vliegtuigen op plaatsen die niet zo belangrijk zijn zoals een sleephaak of iets dergelijks.
meer volgt
gtjs
wim

achteraan achter de vleugel een rdelijke barst

vooraan heeft goeie krak gehad de neus is volledig omgebogen geweest een wonder dat de sterkte er eigenlijk nog in zit



zo de eerste schade is opgenomen alle barstjes zal ik eerst goed zetten en een drupeltje zap laten oplopen en vervolgens een glasmatje aan binnenzijde plaatsen met 24u epoxy
de servos in de vleugel ga ik ook vervangen , eentje heeft een tijdje onder spanning gestaan wegens een rolroer dat helemaal naar boven stond achter de scheur in de romp, de servos kan ik nog gebruiken op ander vliegtuigen op plaatsen die niet zo belangrijk zijn zoals een sleephaak of iets dergelijks.
meer volgt
gtjs
wim