is wel de as die je moet hebben alleen wel duur. Vooral als die nog eens verzonden moet worden hiernaartoe en BTW a 19% eroverheen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Furious Jay zei:klik hier voor wijsheid...
Dan weet je alles... Durf te zoekenEr worden regelmatig her en der namen genoemd van online stores in HK...
Furious Jay zei:Maar ja, mensen zijn vandaag de dag te beroerd om even zelf wat effort in de hobby te steken en willen liever dat alles in hun schoot geworpen wordt ipv dat ze zelf wat tijd en moeite erin steken...
Frans Heinsbroek zei:Helaas heb ik diezelfde dingen van de HB12 gezien. Alleen zijn het dan niet de steeringbloks maar de assen die erin zitten die afknappen. lijkt wel van waaibooimen-ijzer.
Ik ga de auto binnenkort testen maar dan wel met titanium assen ! en die zware alu achteras gaat er ook gelijk uit !
Mr.Cooper zei:Frans Heinsbroek zei:Helaas heb ik diezelfde dingen van de HB12 gezien. Alleen zijn het dan niet de steeringbloks maar de assen die erin zitten die afknappen. lijkt wel van waaibooimen-ijzer.
Ik ga de auto binnenkort testen maar dan wel met titanium assen ! en die zware alu achteras gaat er ook gelijk uit !
en van welk merk zijn die voorste titanium asjes dan?, heb er van de zondag ook één overgereden..., je leest goed, gereden, het brak zonder wat te raken??
grtz