3.1 is een leuke auto. Als je bij de Mach gaat rijden wil ik je er op wijzen dat bij mij afgelopen zondag Pink achter totaal niet werkte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Furious Jay zei:Het beste kun je een Futaba S9602 of een S9650 of een Sanwa 141 servo nemen...
maximaal 0.10sec
- Met diffolie bedoel je diff vet neem ik aan, gewoon normaal diff vet. Is hetzelfde buiten en binnen...
- Met een 27 turns gaat het leuk, 19 is leuker...
- Tandwielverhouding ben ik zelf nog niet achter maar hangt ook af van de diameter van de wielen, 1/12 heb je het over rollout (staat in dit topic meer over)
- 1/12 is alleen nog maar 4cell
- Weet ik niet, de mijne heeft standaard een schokbreker dus...[/color]
en een antwoord als mijne heeft er al 1 is ook niet echt nuttig voor mij
Frans Heinsbroek zei:Bij een G3 moet je gewoon lekker blijven rijde met de auto zoals die is, dus met die achterpod met dat rubber eromheen. Daar moet dan Dempersyrup in ( van Corally ~hard of extra hard ). Voor het diff gebruik ikzelf alleen maar Associated diff lube, maar er zijn meerdere diff lube's die goed zijn.
Als je 6 cellen gaat rijden doe dat dan maar wel met een 27 turns motor: dat gaat dan al hard zat. Vertanding: afhankelijk van bandenmaat en spur/pinion. Ga ongeveer op 40 mm verplaatsing in het begin. Een groter tandwiel kan altijd nog.
Voor wat betreft servo's gebruik ik al jaren een Futaba 9602. Over de door jou aangegeven servo kan ik geen oordeel geven daar ik niet weet of die geschikt is/goed is. Smeermiddel op de banden: Jack de Gripper van Corally of LRP Top Grip Asfalt zijn gewoon goed.
Nismo zei:Een liggende demper zal zonder zijdempers slechter zijn.
Succes!
Furious Jay zei:Denk dat de 78-17 in 48 pitch is en de 29-35 van jou in 64pitch... Maar ik dacht ook meestal purple voor en pink achter, misschien verkeerd neergezet?