Het 1:12 Topic

3P 2S bedoel je.
->6.6V en 3300mah
hoeveel volume zal dat dan innemen... (6cellen)
Misschien dit weekend eens mijn CRC in 3D zetten.
Dat is toch maar een plaat met wat alu blokken :D

Wie weet waar en hoe de inschrijving verloopt van het EK Stock? Wat zijn de deelname kosten? (buiten Efra kosten)

Xcelorin Losi in 12L5

Goedemorgen,

In blijde afwachting vd levering van mijn 12L5 id komende dagen even volgend vraagje.

Reeds ih bezit zijnde van een Losi Xcelorin ESC en motorern vroeg ik me af of de ESC met volgende afmetingen (zonden fan) zal te gebruiken zijn of ik reeds nu moet uitkijken naar een nieuwere compactere regelaar

L*B = 40mm * 40mm
H = 25mm

Body : Protoform

Alvast bedankt

Xavier

Met de fan erop zal het te hoog zijn, moest je een nieuwe regelaar kopen zou ik gaan voor de LRP Sphere Competition of de Tekin R1 Pro RS, die met de nieuwe software erg goed schijnt te zijn voor 1/12.

25mm is denk ik wel wat aan de hoge kant, vooral aande zijkanten van het chassis. Is de regelaar zonder fan 25mm of met fan? De Sphere Comp. is 16mm hoog namelijk. De huidige 1/12 bodies zijn voor de cellen echt mega laag. Ik kwam er al achter dat mijn ontvanger persé met de stekkers naar binnen gezet moest worden omdat anders de body niet paste. En dat punt is 26-27mm dus ja, het zal krap worden maar zeker de fan eraf halen...

p.s. Enne... Het is RC12R5 ;-)

Joost.

Hoi Joost,

Klopt R5. Inderdaad 25mm is de hoogte zonder de fan. Nog enkele dagen afwachten en dan proberen maar, moest het niet lukken zal er niets anders opzitten dan een alternatief te vinden.

Groeten

Xavier

2S2P A123's

4600mah
6,6V

ZE ZITTEN ERIN !

ik ga wel mijn 6.5R moeten inruilen voor iets tammer.....

n827598065_1627002_2732.jpg

n827598065_1627003_2955.jpg

n827598065_1627005_3396.jpg

Laatst bewerkt:
2S2P A123's

4600mah
6,6V

ZE ZITTEN ERIN !

ik ga wel mijn 6.5R moeten inruilen voor iets tammer.....

mooi gedaan , dat kanik helaas niet omdat ik geen tbar config heb :p
ik rij nu met een 10.5 stock spec lrp , maar voor de echt kleine circuits is dat al veel .
volgende week een 13.5 proberen .
Nu nog een 20A lader en je kan echt veel rijden op een avond :)

Via de nomac site kun je je inschrijven voor een Efra Licentie, maar die hadden jullie al. De site van het EK 1:12 in NL is:

http://www.holland09.com/

Daar kun je je dan weer inschrijven :D

Groet Robert

Inschrijven gaat niet via de site, dat gaat via hetzelfde formulier voor de aanvraag voor de EFRA-licentie. Daar moet je dan even met pen onder schrijven dat je mee wilt doen aan het EK Stock Spec 1:12 in Kerkrade.

Inschrijven gaat niet via de site, dat gaat via hetzelfde formulier voor de aanvraag voor de EFRA-licentie. Daar moet je dan even met pen onder schrijven dat je mee wilt doen aan het EK Stock Spec 1:12 in Kerkrade.

Zie ook de "licentie status" op www.nomac.nl

De eerste 2 rijders staan daar al.

Posted via Mobile Device

Back