Precies, en wil je nu goedkoop proeven aan het 1:12 rijden. De RC12R5 (nog steeds een erg goede auto, zagen we afgelopen EK wel) is afgeprijs voor 167 dollar, dat is geen geld!
Voor de Xray is nog wel de dikke chassis set nodig, hij wordt geleverd met de dunne, en deze schijnt niet altijd even fijn te zijn, de ene vind hem goed, de ander vind hem slecht...
Bij Corally zijn ze een nieuwe auto aan het ontwikkelen en zal de huidige SP12X dus spoedig vervangen worden.
Nadeel van de Hotbodies waren de front hubs als ik me niet vergis. Deze braken spontaan... :S Maar verder een erg mooie auto.
Vergeet de Carpet Ripper V-Dezign niet, dit is ook een erg mooie auto, nadeel is dat je je "eigen" front end moet aanleveren, aangezien het een upgrade kit is.
Motoren, -> eens met Joost
ESC - > Eens met Joost, maar let op dat je niet al te grote regelaars kwijt kunt. De Graupner zonder koel ventilator wordt al krapjes.
Banden -> Eens met Joost, Although ik toch al snel voor Mob Gums en of Jaco's zal gaan omdat de overgrote meerderheid dat rijdt, voordeel daar weer van is dat je sneller de "banden rompslomp" zult snappen, welke band rijd ik nu wanneer, en waarom. Tevens zijn CRC en Parma banden vaak wat duurder dan bijvoorbeeld de Jaco's.
Kappen -> Eens met Joost, Although ik zou opletten waar je rijdt, sommige kappen zijn niet toegestaan door de EFRA, ben je van plan alleen Clubwedstrijden te rijden o.i.d. zou ik lekker kiezen, wil je een EK of een EPS mee rijden moet je even opletten.
Succes!
Groet Robert