Met stock 10.5 motoren is 8 minuten rijtijd met de normaal verkrijgbare 4600 cellen geen probleem. Zelfs voor brandstofrijders 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Martin,
De Stock Spec kan niet op 1 Cel lipo, en Joost het is een top regelaar, die absoluut niet onder doet bij anderen ;-) Groet Robert
Ligt het eigenlijk in de lijn der verwachting dat bestaande auto's die nu voor NIMH gebouwd zijn, makkelijk middels een kleine wijziging naar Lipo kunnen?
als ik het allemaal een beetje snap, zit de T-bar in de weg....
Je kunt met alle huidige auto's met 1 cel lipo rijden: bij een link auto zal de lipo zonder problemen passen op de plek waar de 4 NIMH cellen normaal liggen, bij een T-bar auto leg je de 1S lipo aan 1 kant en de ontvanger + regelaar aan de andere kant
Frans, nog iets.
Aan welke merken denk je dan?
Of wellicht juist niet?....
Serpent bijvoorbeeld is de zomermaanden stukken beter geworden, maar of het op het niveau is waar het op moet zitten, dat durf ik niet te zeggen....
Met stock 10.5 motoren is 8 minuten rijtijd met de normaal verkrijgbare 4600 cellen geen probleem. Zelfs voor brandstofrijders![]()
Ik zou zelf kiezen voor Xray omdat die auto zo std uit de doos voor iedereen goed rijdt en de onderdelen goed verkrijgbaar zijn. Serpent zou denk ik een keuze kunnen zijn als de onderdelen goed verkrijgbaar zijn.
Overigens zijn er geruchten dat beide merken binnenkort met een link auto zullen uitkomen
eigenlijk was de keuze al een beetje uitgedunt naar precies deze 2 merken inderdaad.
Van Serpent wist ik dat een link auto in de planning zit, heb nog wel eens contacten met insiders..
Kan ik ook verwachten dat je een T-bar om kunt bouwen naar link?
...Wat we vooral willen gaan testen is of lipo en nimh samen kan gaan....
Jullius,
In de technische data van de SPX StockSpec staat een Spanning bereik van 4,8V tot en met 7,4V...
http://www.lrp.cc/fileadmin/lrp_anleitungen/anl_24931_ra00261-spx-competition-stockspec-d.pdf
Groet Robert
Toch spijtig dat die tussenstap naar lipo nog gemaakt wordt, het had toch interessanter geweest direct naar A123 over te stappen ?
Wesley,
Welke Lipo Regulator en Lipo Ontvanger pakket heb je gekozen voor het voeden van je Ontvanger? Daar ben ik nog even een mooie combo voor aan het zoeken?
Groet Robert
Thanks Wesley, daar had ik mijn bestelling al geplaatst![]()
Ik heb ook een 1 Cel Lipo (SMC) en een Novak Booster besteld. Ik heb voor de Booster gekozen i.p.v. een extra ontvanger accu. Ben toch wel benieuwd ;-) !
Groet Robert
Hey Robo, mag je de EPS wel met een lipo rijden?...
Zal ik mijn hele bestellijst posten ;-) Dat is namelijk nog al veel de laatste tijd....
Er zijn idd ook nog enkele NIMH cellen voor de EPS besteld..
Krijg trouwens nog wat van je Pieter ;-) Stukkie papier over de mail!!!!
Greets Robert