Je kent het wel, door de bomen het bos niet zien. Dan heb je nog houtbossen, balsabossen, EPP-bossen en carbon-bossen...
Ik wil graag een 3D-kistje kopen voor "er bij". Ik heb niet de intentie om aan 3D-kampioenschappen mee te doen en mijn hart gaat uit naar warbirds, maar het lijkt me leuk om er gewoon een bij te hebben.
Ik heb de volgende eisen/wensen:
- Maximaal budget rond de 250 euro excl ontvanger en lipo's
- 800-1200mm spanwijdte
- Zou een bonus zijn als er ofwel 4S4000 ofwel 3S3000 lipo's in kunnen, want die heb ik al liggen.
De keuze is beperkt tot de onderstaande modellen (mede omdat ik van mijn vriendin een leuke kadobon voor een webshop heb gekregen
), maar verder kom ik niet echt. Ik weet te weinig van 3D af om de verschillen goed te kunnen begrijpen. Natuurlijk kan ik me een week gaan inlezen, maar misschien kan het forum me op weg helpen 
Welke vliegt het lekkerst, is het fijnst gebouwd, beste kwaliteit, goed voor beginnend 3D, makkelijk te repareren, enz enz? Waar moet ik op letten bij 3D kisten?
Keuzes:
- E-Flite Eratix 25e
- E-Flite Extra 260
- E-Flite Mini Funtana-X
- E-Flite Mini Pulse XT
- E-Flite Yak-54 Carbon-Z
- Hype Sbach 342
- Hype Sbach 342 EPP
- Multiplex Acromaster
- ParkZone Extra 300
Keuzes, keuzes... wie kan er wat bomen voor me rooien?
Ik wil graag een 3D-kistje kopen voor "er bij". Ik heb niet de intentie om aan 3D-kampioenschappen mee te doen en mijn hart gaat uit naar warbirds, maar het lijkt me leuk om er gewoon een bij te hebben.
Ik heb de volgende eisen/wensen:
- Maximaal budget rond de 250 euro excl ontvanger en lipo's
- 800-1200mm spanwijdte
- Zou een bonus zijn als er ofwel 4S4000 ofwel 3S3000 lipo's in kunnen, want die heb ik al liggen.
De keuze is beperkt tot de onderstaande modellen (mede omdat ik van mijn vriendin een leuke kadobon voor een webshop heb gekregen

Welke vliegt het lekkerst, is het fijnst gebouwd, beste kwaliteit, goed voor beginnend 3D, makkelijk te repareren, enz enz? Waar moet ik op letten bij 3D kisten?
Keuzes:
- E-Flite Eratix 25e
- E-Flite Extra 260
- E-Flite Mini Funtana-X
- E-Flite Mini Pulse XT
- E-Flite Yak-54 Carbon-Z
- Hype Sbach 342
- Hype Sbach 342 EPP
- Multiplex Acromaster
- ParkZone Extra 300
Keuzes, keuzes... wie kan er wat bomen voor me rooien?