RCEFlyer
In Memoriam
Hoi,
vandaag of morgen komt de nieuwe Aerofly uit. Deze zal geen Aerofly Pro Deluxe meer heten maar kortweg Aerofly 5.
Volgens Ikarus is het geen doorontwikkeling maar een compleet nieuw ontwikkeld programma. De oude vliegtuigen & heli's (standaard en downloads) zijn niet meer bruikbaar, maar er kan wel weer zelf ontworpen worden. Ook zullen er op termijn weer downloads beschikbaar komen.
Wat vooral opvalt is dat de SIM grafisch behoorlijk vooruit is gegaan.
Ook zijn er diverse gadgets ingebouwd, een ervan is dat de zender in beeld staat waardoor je kan zien welke stickbeweging bij een bepaald figuur hoort.
Verder is er een multiplayer mogelijkheid ingebouwd, zodat je via internet met mensen over de hele wereld kan vliegen (het lijkt wel een Nintendo
)
Nou dacht ik er goed aan te doen om vast een topic te openen, zodat er niet allerlei losse topics over deze neiuwe SIM gaan ontstaan.
De winkelprijs zal vermoedelijk rond de 300 euro liggen
Ik zal trachten hier zoveel mogelijk info over deze SIM te plaatsen.
Interview met de ontwerpers:
Algemeen filmpje van Aerofly 5 op youtube:
Topic op RCG met diverse screenshots:
Aerofly 5 preview!
De presentatie van Aerofly (bevat wel aardige beelden):
http://neckar-verlag.de/index.php?id=256&tx_ttnews[tt_news]=342&tx_ttnews[backPid]=242&cHash=36e49c0381
Kopieer de link in je brouwser als deze niet rechtstreeks werkt.
Nou jongens, vul maar aan als je iets tegenkomt
Grtz,
Menno
vandaag of morgen komt de nieuwe Aerofly uit. Deze zal geen Aerofly Pro Deluxe meer heten maar kortweg Aerofly 5.

Volgens Ikarus is het geen doorontwikkeling maar een compleet nieuw ontwikkeld programma. De oude vliegtuigen & heli's (standaard en downloads) zijn niet meer bruikbaar, maar er kan wel weer zelf ontworpen worden. Ook zullen er op termijn weer downloads beschikbaar komen.

Wat vooral opvalt is dat de SIM grafisch behoorlijk vooruit is gegaan.
Ook zijn er diverse gadgets ingebouwd, een ervan is dat de zender in beeld staat waardoor je kan zien welke stickbeweging bij een bepaald figuur hoort.

Verder is er een multiplayer mogelijkheid ingebouwd, zodat je via internet met mensen over de hele wereld kan vliegen (het lijkt wel een Nintendo

Nou dacht ik er goed aan te doen om vast een topic te openen, zodat er niet allerlei losse topics over deze neiuwe SIM gaan ontstaan.
De winkelprijs zal vermoedelijk rond de 300 euro liggen

Ik zal trachten hier zoveel mogelijk info over deze SIM te plaatsen.
Interview met de ontwerpers:
Algemeen filmpje van Aerofly 5 op youtube:
Topic op RCG met diverse screenshots:
Aerofly 5 preview!
De presentatie van Aerofly (bevat wel aardige beelden):
http://neckar-verlag.de/index.php?id=256&tx_ttnews[tt_news]=342&tx_ttnews[backPid]=242&cHash=36e49c0381
Kopieer de link in je brouwser als deze niet rechtstreeks werkt.
Nou jongens, vul maar aan als je iets tegenkomt

Grtz,
Menno
Laatst bewerkt door een moderator: