Het ARRMA-topic / Nieuw RC merk!!!

Iemand hem al goed kunnen uittesten op 6s? Hoe zit het met de diff bijvoorbeeld? Als dit alleen al beter is dan die van de E-revo dan ben ik al geïnteresseerd :)

Iemand hem al goed kunnen uittesten op 6s? Hoe zit het met de diff bijvoorbeeld? Als dit alleen al beter is dan die van de E-revo dan ben ik al geïnteresseerd :)

Ik rijd met 6s en heb hem al serieus afgebeuld. Wel nog maar 8 lipos leeg gereden. Nog maar 1x offroad wegens slecht weer, anders altijd op asfalt en klinkers.
Mijn spoiler is afgebroken, door een mislukte front flip. :)
En 1 echt probleem, het M4 boutje dat in het tandwieltje aan de motor zit komt regelmatig los. Loctite eraan gedaan en toch nog losgekomen.
Met de diff heb ik tot nu toe nog geen problemen gehad.

Laatst bewerkt door een moderator:
Check het Arrma forum

Dat werd voor lange tijd erg matig bezocht, maar nu wordt het steeds levendiger. Er staat al het een en ander op over deze 1/8 truggy. Ook de problemen die er zijn (voornamelijk de esc. op 6S en de voorwiellagers)

Zie bigsquidrc voor een ombouw verslag naar een nog veel sterkere set-up.

Helaas zijn alle Arrma's nog RTR's, hoewel topRC ze als rollers aan biedt (niet heel voordelig overigens)

Lap mijn kraton viel tijdens het rijden gewoon uit. Pfff dat zal wel zijn esc zijn dat stuk is zeker?

Daar ben ik ook heel benieuwd naar. Mijn MEGA Mojave staat er ook al ruim een week voor garantie claims :P

De Amerikaanse importeur doet niet moeilijk, Arrma wordt erom geroemd!

Alleen in de VS staan de esc. voor de Kraton op back order. Mensen hebben de garantie claim toegewezen gekregen, maar ze zijn er dus niet.

Maar dat hoeft hier niet zo te zijn gelukkig.

Hou ons op de hoogte!

Garantie is iets tussen jou en de winkelier waar een fabrikant of distributeur geen rol in hoeft te spelen. Logisch dat een winkelier op zijn beurt garantie bij de fabrikant of distributeur wilt claimen maar de winkelier mag ook voor een andere gelijkwaardige andere regelaar gaan.

Ik hou jullie op de hoogte.
Ik vraag me wel af als ik een nieuwe esc krijg van Arrma dat deze beter gaat zijn als mijn originele.
Anders ga ik mss upgraden naar een esc van mamba monster.

Kraton binnen gedaan bij de modelbouwwinkel,alles laten uit meten. De esc is stuk. Ik ben de esc bij de hoofdverdeler gaan binnenbrengen.Deze is vlakbij mijn woonplaats. :) Maar deze had ze niet op voorraad liggen. Nu is het wachten.

Ik ben er uit! Ik ga de Kraton ook bestellen. Ik heb nog een Mamba regelaar over en zet deze er meteen in. Hopen dat deze het langer vol houd.

Dat er een probleem is met deze regelaar is duidelijk, maar het kan nog steeds zo zijn dat het bijv. minder dan 1% is van alle uitgeleverde 1/8 modellen van Arrma.

Dus ik zou hem lekker gaan rijden, wellicht de mamba al voorbereiden en bij je houden...wellicht heb jij wel een probleemloze! ;)

Ik ben er uit! Ik ga de Kraton ook bestellen. Ik heb nog een Mamba regelaar over en zet deze er meteen in. Hopen dat deze het langer vol houd.

Hier ga je zeker geen spijt van krijgen, het is een zeer leuke auto.
Hou ons op de hoogte met je ervaringen. :)

En de nieuwste telg in de Arrma familie:

De Raider-XL BLX 1/8 2WD

raider-xl-blx-green.jpg

Geen AVC achtig systeem zoals bij de Yellow RC.

Verder de aandrijflijn en componenten van de 1/10 BLX versies. Dus een verlengd en verbreed 1/10 chassis.

En volgens de website van Tower Hobbies mogelijk geen kogellagers. Dat laatste lijkt mij stug, want alle modellen van Arrma zijn voorzien van kogellagers.

En de nieuwste telg in de Arrma familie:

De Raider-XL BLX 1/8 2WD

raider-xl-blx-green.jpg

Geen AVC achtig systeem zoals bij de Yellow RC.

Verder de aandrijflijn en componenten van de 1/10 BLX versies. Dus een verlengd en verbreed 1/10 chassis.

En volgens de website van Tower Hobbies mogelijk geen kogellagers. Dat laatste lijkt mij stug, want alle modellen van Arrma zijn voorzien van kogellagers.
Domme vraag mss,maar die lichten werken die ook of enkel voor de show?

Daar was ik ook wel benieuwd naar. En zover ik kan zien op de foto's zijn het dummy's helaas. Maar wellicht komt er een upgrade?

Back