Het cheapy topic en beslommeringen deel je ervaring

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door Daviddutch, 30 jun 2013.

  1. Daviddutch

    Daviddutch

    Lid geworden:
    16 jun 2012
    Berichten:
    2.491
    Heb je wat leuks tegen een lekkere prijs gekocht en toch naar jou mening iets redelijks gekocht, heb je wat met je budget heli meegemaakt deel hier je ervaringen.

    Dit topic is dus bedoeld voor de budget Heli's en onderdelen. Van servo en lipo tot complete Heli.

    Heb je een vraag stel hem gerust:bye:
     
  2. Chow

    Chow Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 mrt 2011
    Berichten:
    10.452
    Locatie:
    Paramaribo
    Leuk. Er zijn zat mensen die met een kloon rondvliegen lijkt me.
     
  3. Daviddutch

    Daviddutch

    Lid geworden:
    16 jun 2012
    Berichten:
    2.491
    Daar is dit topic ook voor bedoeld :D

    Lekker ongegeneerd kunnen keuvelen over kloon producten.
     
  4. Chow

    Chow Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 mrt 2011
    Berichten:
    10.452
    Locatie:
    Paramaribo
    Ik zag trouwens dat de Fubar niet meer is..
     
  5. Daviddutch

    Daviddutch

    Lid geworden:
    16 jun 2012
    Berichten:
    2.491
    klopt deze is tijdelijk van de markt gehaald al is hij natuurlijk nog wel te koop;) Alleen de grootste verspreider heeft hem niet meer, maar ach fu-bar, k-bar, etc het was al niet de enige alleen de naam was beetje dom gekozen


    Ik ga trouwens weer een 500 kopen :cool:
     
  6. Chow

    Chow Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 mrt 2011
    Berichten:
    10.452
    Locatie:
    Paramaribo
    Ik vermoed een Copterx :p
     
  7. Daviddutch

    Daviddutch

    Lid geworden:
    16 jun 2012
    Berichten:
    2.491
    Nou ik heb zitten kijkende laatste 450 heli die ik heb gekocht zat dermate zo goed in elkaar en zag er allemaal nagenoeg perfect uit dat ik een beetje twijfel

    Was een VCTRC maar met zaken die best wel chique vond en hij vliegt als een trein. En tja een 450pro met carbon rods (ook de rudder, met metal slider in het midden), goede details, schroefjes kon ik met de hand indraaien, soepel, nergens speling, goedlopende TT met goede gears.
    [​IMG]
    [​IMG]


    En het meest lachen was de prijs, 47Euro incl. verzending

    Dus misschien wordt de 500 wel de zijn broertje en ook een VCTRC is natuurlijk wel duurder maar 80Euro incl. verz is nog steeds een sch..t prijs

    en er staan nog andere op de nominatie VWINRC (was trouwens in de aanbieding in frankrijk (supercombo 500 voor 149Euro:D)

    En natuurlijk de bekende CX waar ik nooit problemen mee heb.

    Ach ik zie het wel eerst ff een kleintje verkopen

    Overigens worden ook op HF best wel veel positieve berichten neergezet over alle drie de 500's de electronica is mmm niet echt super maar he 4 gotecks voor 40USD who cares:cool:
     
  8. Chow

    Chow Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 mrt 2011
    Berichten:
    10.452
    Locatie:
    Paramaribo
    Ik lees er betere reviews over dan de HK klonen.
     
  9. Daviddutch

    Daviddutch

    Lid geworden:
    16 jun 2012
    Berichten:
    2.491
    heb 1 keer een HK gehad en weet zeker dat het daar bij blijft.;)

    Ze hadden trouwens in Frankrijk een top aanbieding en alles op stock ging voor 50% weg de goblins, aligns, beastx, scorpion etc. waren binnen een uur weg....lol aanbieding loopt tot vanavond 24uur maar meeste is weg.
     
  10. Chow

    Chow Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 mrt 2011
    Berichten:
    10.452
    Locatie:
    Paramaribo
    Mijn HK was redelijk maar daar is toendertijd wel e.e.a. aan vervangen. Ik begrijp dat met name VCTRC vrij goed lijkt te zijn. En Tarot ook trouwens maar die is net zo duur als een Align.
     
  11. Daviddutch

    Daviddutch

    Lid geworden:
    16 jun 2012
    Berichten:
    2.491
    Er zijn tegenwoordig klonen die ook met hun tijd zijn meegaan. Zelfde geld voor electronica er is een hele wirwar ontstaan van merkjes. Zie daar het goede spul maar tussen te vinden al moet ik zeggen als ik mijn HV servos vergelijk met die van align dan weet ik wel wat mijn volgende servos zijn ze doen het top en speling is minder dan die van align en specs zijn ook nog eens stukken beter, centreren goed ook na tijdje. Tijd zal het leren

    Er is zoveel te krijgen momenteel en als je een beetje out of the box durft te kijken zit daar best nog wel eens wat leuks tussen, die 2800 30C lipos doen het trouwens prima 7 minuutjes 29%(met mijn vliegstijl;)) worden nauwelijks warm, nou is kijken hoelang ze meegaan (heb een logboek dus valt te tracken). Ben wel blij met die extra vliegtijd al vond ik 7minuten ook nog wel lang hahaha en ze passen zonder probleem onder de canopy dus heb gelijk nog 2 besteld
     
  12. Chloronium

    Chloronium

    Lid geworden:
    4 jan 2013
    Berichten:
    101
    Locatie:
    Middelburg
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  13. Daviddutch

    Daviddutch

    Lid geworden:
    16 jun 2012
    Berichten:
    2.491
    Vandaag 1 kleine heli verkocht om plaats te maken voor de 500:D dus budget technisch zal de 500 vanavond wel besteld zijn/worden, alleen de vraag welke weet ik zelf even nog niet.....twijfel......twijfel ...... twijfel
     
  14. Daviddutch

    Daviddutch

    Lid geworden:
    16 jun 2012
    Berichten:
    2.491
    Goed bezig Kevin......hahaha, en die zender komt ook wel goed is nederlandse winkel dus garantie :thumbsup: en als je straks de Devo 10 hebt zijn alle zorgen voorbij, zoals tom altijd zegt vliegen tot hij gaat bibberen;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  15. Sven75

    Sven75

    Lid geworden:
    10 apr 2013
    Berichten:
    4.196
    Locatie:
    Deventer
    nou ja david, dankzij jou hulp zit ik nu ook te wachten op m'n walkera ... die stiekem incl. verzenkosten toch best niet duur was ;)
     
  16. Daviddutch

    Daviddutch

    Lid geworden:
    16 jun 2012
    Berichten:
    2.491
    ja ik weet het erg he :rolleyes: en ik werk echt niet bij ze hoor.........looool, maar die Devo 10 is best wel een toppie zender !!!

    Wel vreemd dat de 120 toch een stuk duurder blijft als de Master. Die man die mijn V200 kocht wilde eigenlijk de 120 ook meenemen nadat hij hem handsoff had zien hooveren in de schuur:D Maar die 120 blijft gewoon lekker hier staan
     
  17. Sven75

    Sven75

    Lid geworden:
    10 apr 2013
    Berichten:
    4.196
    Locatie:
    Deventer
    hehe ik heb er geen problemen mee hoor ... mooi prijsje zo.

    die V120 komt er hier over een tijdje ook nog wel bij als ik de master cp lekker onder controle heb.
     
  18. Chow

    Chow Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 mrt 2011
    Berichten:
    10.452
    Locatie:
    Paramaribo
    Ben je er al uit welke 500 het gaat worden David??
     
  19. Chloronium

    Chloronium

    Lid geworden:
    4 jan 2013
    Berichten:
    101
    Locatie:
    Middelburg
    Dat maakt dan de 2 van ons :cool:

    EDIT: V120D02 invl devo 10 en nieuwe devo ontvanger is besteld :D
     
  20. Daviddutch

    Daviddutch

    Lid geworden:
    16 jun 2012
    Berichten:
    2.491
    Ik weet nog niet. ben ook tegen een leuke aanbieding aangelopen en zit erg te twijfelen:D

    dat betrof een Atom 500,
    servo's
    3X MKS DS9660
    1X MKS DS8910
    Stock motor (1080KV)
    Stock ESC (hobbywing Platinum 60A)
    Spektrum AR8000
    Spektrum DX8
    2x lipo Zippy 40C 6S 3000mAh
    Microbeast gyro

    Natuurlijk wel voor een leuke prijs hahahaha

    ach we zien wel heb geen haast
     

Deel Deze Pagina