Het grote FPV (First person view) draadje.

Ha Hugy, ben nog steeds benieuwd naar foto's van jou opstelling! ;)
Gebruik jij een statief voor antenne, zender en lipo?
Ik zou het liefst alles op de bril hebben, maar dan wordt het veel te zwaar waarschijnlijk. Die Trimersion is zowiezo van zichzelf al lomp zwaar, zit niet echt comfortabel bij mij.

Oh sorry klaasie, was het helemaal vergeten. Ga het nu meteen even maken. Heb net weer nieuwe connector voor mijn camera binnen dus kan mijn ez weer fpv vliegen :p nu alleen het weer nog.

Inderdaad het weer nog:(.

Die van mij is ook aan het wachten op een maiden. Ben benieuwd hoe dat gaat met Tilten. De headtracker met pan en tilt werkt nu erg mooi. Zo kan ik over de wieltjes naar beneden kijken:).

Creatief met striping haha:

v80d8n.jpg

2rhsgpf.jpg

11r3zg0.jpg

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit remy, ik had niet eens door dat je prop draaide totdat je het zei.

Hierbij mijn groundstation met tracking antenne werkt zeer goed moet ik zeggen. En door de 3s 4000mah lipo gaat hij jaren mee :p

IMG_0001.jpg

IMG_0002.jpg

En een rondleiding door de kamer :rolleyes:

[URL="
- Pan&tilt op de Minimag:smile:.[/URL]

Zo te zien gaat het best goed met de prop voor in het beeld. Je ziet hem best vloeiend draaien.

Je mag wel eens stofzuigen! :lol: ;)
Het opnemen lukt nu blijkbaar? Gebruik je daarvoor de Easycap met VirtualDub?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hierbij mijn groundstation met tracking antenne werkt zeer goed moet ik zeggen. En door de 3s 4000mah lipo gaat hij jaren mee :p
Hé bedankt Hugy!
Alles op de bril gemonteerd dus. Zoiets had ik ook in het hoofd. Maar heb jij niet vreselijk last dat dat ding op je neus drukt, zeker met die lipo voorop?
Zie ook dat je extra schuim onder aan de bovenste hoofdband hebt gemaakt, heb ik ook geprobeerd maar dan had ik weer snel dat ik tegen de onderkant van het optiek aankeek.

Dat slechte weer heeft ook z'n voordelen.
Eindelijk de kans gehad om het FPV setje op de MikroKopter te bouwen.
Ben benieuwd hoe het gaat werken, maar de eerste tests in huis waren geslaagd.

Hier wat fotootjes:
MKfpv1.jpg

MKfpv2.jpg

MKfpv3.jpg

Close-up van de pitch gecompenseerde camera (met extra tilt mogelijkheid):
MKfpv4.jpg

Laatst bewerkt:
Nog bedankt voor de tip!

Yes, hij doet het!

Leuk dat we elkaar hebben kunnen helpen, droevig inderdaad dat het niet gewoon werkt...
Zoals geschreven, toch alle waar naar zijn geld.... ( goedkoop setje )

Ben benieuwd naar je eerste vlucht/ervaringen. Veel succes alvast !

Frank

Hé bedankt Hugy!
Alles op de bril gemonteerd dus. Zoiets had ik ook in het hoofd. Maar heb jij niet vreselijk last dat dat ding op je neus drukt, zeker met die lipo voorop?
Zie ook dat je extra schuim onder aan de bovenste hoofdband hebt gemaakt, heb ik ook geprobeerd maar dan had ik weer snel dat ik tegen de onderkant van het optiek aankeek.

Nee geen last van, heb maar een klein hoofd en heb overal rondom extra schuim aangebracht. Dit blokkeerd het licht volledig. Anders moet je maar een keer langskomen je woont nog geen 10 km van mij vandaan. Dan zorgen we dat we alles werkent krijgen. Ik heb ook nog bergen van dat schuim liggen.

Zit er erg mooi uit pirelli! Ik ben heel erg benieuwd naar je video's.

Klaassie, het opnemn doe ik m.b.v. een oude dvd recorder. Ik sta er nog van te kijken hoe perfect de kwaliteit is vergeleken met andere DVR's. Op Robert zijn led TV zag het er haarscherp uit. Daar hoef je bijn geen HD camera meer voor mee te zeulen.

Ik zal eens een filmpje maken buiten met de zon, en een schoon gemaakte lens:).
Alhoewel, de kwaliteit gaat helaas sterk achteruit op youtube:(

Ziet er goed uit remy, ik had niet eens door dat je prop draaide totdat je het zei.

IMG_0001.jpg

IMG_0002.jpg

En ik maar denken dat remy de mooiste helm had ,hihi.
Maar jij hugy kan zo in back to the future.

Groeten Wiebe.

En ik maar denken dat remy de mooiste helm had ,hihi.
Maar jij hugy kan zo in back to the future.

Groeten Wiebe.

Je moet eens zien als ik hem opheb :p
Ik lijk wel een robot dan. Vooral ook die groene patch antenne en het groene schuim om het licht te blokken zorgt voor een aparte stijl. Waarom denk je dat ik altijd alleen vlieg :lol:

hahaha,. geweldig Hugo. Ondanks dat 't er niet uit ziet werkt het prima. Ik heb best een tijdje gevlogen zo. Nu heb je tóch de vrijheid om overal heen te vliegen. Komt bij dat het vast lekker warm zit nu met dit koude weer:).

Groet!

Mwah, staat niet veel aparter dan een skibril in hartje zomer. ;)
Zou zelf wel de kabeltjes een beetje weg werken.
Maar het belangrijkste; het werkt. Zie die video van Noorwegen, om jaloers op te worden!

Je kunt mij niet vertellen dat je nu gewoon door de kleren van vrouwen heen kunt kijken .
Geloven ze ook nog als je dat er bij verteld .

Back