Het grote "Gaat deze setup werken?" topic

Discussie in 'Multicopters electronica' gestart door markjuhh, 20 jan 2013.

  1. Jordy55

    Jordy55

    Lid geworden:
    2 apr 2017
    Berichten:
    10
    Locatie:
    Rijssen
    De reciever zit bij de transmitter, flightcontroller moet ik inderdaad nog even naar kijken. Zat zelf te denken aan een Naze32.
    Draden tyreps en die kleine dingen heb ik zelf wel. Alleen zit het punt nu nog welke batterij en lader? en mis ik nog wat?
     
  2. wim62

    wim62

    Lid geworden:
    7 apr 2012
    Berichten:
    438
    Locatie:
    Arnhem
    WARNING Using this hardware with any DJI frames is not supported.
    This includes: FlameWheel 330, 450, 550, or any future or past frames released by DJI.
     
  3. Jordy55

    Jordy55

    Lid geworden:
    2 apr 2017
    Berichten:
    10
    Locatie:
    Rijssen
    En dit heeft betrekking tot?
     
  4. RoadRunnerRik

    RoadRunnerRik

    Lid geworden:
    23 mei 2016
    Berichten:
    62
    Locatie:
    Prof Utrecht
    Als ik jou was zou ik (gezien jou bedoelingen):
    a. andere motoren kiezen. Motoren met een lagere kv (iets in de richting van de 950). Motoren die je nu hebt uitgekozen zijn meer om te 'racen' (hoge kv)
    b. afhankelijk van je motoren zal je props nodig hebben zo rond de 8/9/10 inch
    c. afhankelijk van je motoren zal je esc nodig hebben van 15 tot 30A
    d. een naze32 vind ik GEEN ideale flightcontroler om mee te filmen (been there, done that). Mijn ervaringen tussen een naze32 en een naza v2 is dat de naza v2 stukken beter vliegt voor het filmen maar de naze32 een stuk zuiniger is en dus langere accuduur hebt.
    e. accu 3s of 4s? afhankelijk van je motoren, tevens zal je een miliamperage van ongeveer 3000/4500 moeten hebben voor een beetje leuke vliegtijd, echter is dit ook weer afhankelijk van de rest van je setup.
    f. je budget wat opkrikken of al voor een 2de hands setup (onderdelen) gaan. Anders ga je het niet redden met 200 euro
     
  5. Schiksie

    Schiksie

    Lid geworden:
    26 jul 2012
    Berichten:
    3.207
    Locatie:
    Elst( Gelderland)
    Wim bedoeld daar mee dat ze zeggen dat een Naze32 niet op een dji frame gebruikt zou kunnen worden. Maar dat is eigenlijk maar onzin hoor en werkt prima :).
    Als je echt ooit wil gaan filmen is zoals Roadrunner al zegt een " race" flightcontroller echt geen goede optie. Misschien dan toch doorsparen voor een Naza Lite.
     
  6. Borgo

    Borgo

    Lid geworden:
    26 apr 2011
    Berichten:
    345
    Locatie:
    Rijssen
    iemand een idee of mijn esc goed zijn?


    4s setup

    Sunnysky R2205 2300KV 2500KV 3s-4s
    DALPROP T5045C Cyclone 5 Inch 3 Blade
    1300mah 4s
    Emax Bullet Series 20A Dshot esc
     
  7. KevinG

    KevinG

    Lid geworden:
    14 jul 2014
    Berichten:
    531
    Locatie:
    Goes, Zeeland
    Met 5x4,5x3 trek je waarschijnlijk ri de 30a, ik zou in jouw geval óf 5x4x3 props pakken óf 25+a esc's

    Als je hoog kv motoren hebt en je pakt een prop met een hoge pitch dan moet je motor eigenlijk te hard werken wat hogere amps trekt en ten koste van je vliegtijd gaat, hoog kv motoren zijn eigenlijk bedoeld voor kleinere 4" props, 5" kan wel maar neem dan dus een lagere pitch
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2017
  8. Rcfreakr

    Rcfreakr

    Lid geworden:
    28 mrt 2020
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Maastricht
    Hallo jongen 14 jaar, wilt zelf drone bouwen

    Hey ik ga een freestyle drone bouwen maar heb een vraagje, ik ga de FLYSKY fs-i6b zender gebruiken en deze tower: (bijlage).
    Maar moet ik daar dan nog een flysky ontvanger op zetten of zit die al in de tower?
    Groetjes, jongen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  9. wim62

    wim62

    Lid geworden:
    7 apr 2012
    Berichten:
    438
    Locatie:
    Arnhem
    Daar moet nog wel een ontvanger bij .
    Wat er op de foto staat is een flightcontroller en een esc
     
  10. Rcfreakr

    Rcfreakr

    Lid geworden:
    28 mrt 2020
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Maastricht
    Bedankt voor het antwoord. Waardeer het heel erg
     

Deel Deze Pagina