Bruno van Hoek zei:
Jammer, dat wel... Maar het verbaast me niks. Het is nu eenmaal niet iedereen gegeven om het beste advies (GA BIJ EEN CLUB VLIEGEN! :lol: ) als zodanig te herkennen.....
Ik moet hier toch even op reageren: wat als je wel wil maar niet kan ? De clubs in de buurt zijn niet ok voor mij: bij de ene is electro niet zo welkom en zwevers nog veel minder, de andere heeft een ledenstop, een derde is heel beperkt (enkel vliegen op bepaalde dagen), en de vierde hoeft niet meer nadat ik als antwoord op mijn zenderkeuze de woorden "bij ons moet iedereen met 4-kanaalszender X beginnen" (zelf aan te kopen natuurlijk) kreeg en er geen ruimte voor dialoog was !!!!!!! Ik heb ook geen zin om ver te rijden, ik wil vliegen wanneer ik er zin in heb ! Dit zal me een aantal extra crashes kosten maar zin in een club heb ik intussen niet meer... jammer... misschien ben ik wel welkom als ik al kan vliegen ;-) Dus bij een club gaan vliegen: theoretisch perfect, praktisch jamme genoeg niet altijd haalbaar. Gelukkig heb ik voldoende vrije ruimte om te kunnen experimenteren. En ik beloof dat ik er op let om op min 5km van een club te vliegen ;-)
Kanttekening: dit is mijn persoonlijke beleving en hopelijk de uitzondering op de regel, maar ik wil dit toch met jullie delen zodat mensen ook even stilstaan bij de inhoud van het zinnetje
GA BIJ EEN CLUB VLIEGEN! Dit zinnetje is ZONDER TWIJFEL goed bedoeld, maar het zou leuk zijn mochten alle mensen die lid zijn van een club en door een beginner aangesproken worden hier ook achter staan. Verder no hard feelings, ik ben een optimitst en ben van goede wil ;-)
Tot slot nog: lang leve dit forum waar beginners ENORM veel informatie halen en waar blijkbaar ook veel clubleden met het hart op de juiste plaats zitten, DANK AAN ALLEN !