mish zei:He Aad,
Dit heb ik idd. wel gelezen. De een doet het met een binnenband van een auto. De ander met een binnenband van een fiets. Oke, en daarna een laagje tape om het elapor heen om de motor op zijn plek te houden.
Oke, de romp aan de onderkant plakken met secondenlijm (ik lees toch wel dat dit mogelijk is). Aan de bovenkant met tape aan elkaar zetten. Zijn er ook nog vliegers die alles met tape doen? Ik zie het voordeel daar niet van, alleen dat de draden die naar het voorcompartiment lopen makkelijker eruit en erin gedaan kan worden. Aan de onderkant met verstevigde tape beplakken om een impact van een crash op te vangen.
Thanks, Msh
Hey Msh,
Ik plak mijn EZ gewoon met Ducktape aan elkaar, werkt perfect. Als je dan een neerstort dan kan je hem fijn uitelkaar halen en de neus een beetje recht feunen 8)
Als het kan zou ik dan wel plakband gebruiken die even goed plakt als ducktape, ik heb het gewoon met grijze gedaan ziet er niet echt uit.
Ik moet wel zeggen toen ik hem voor het eerst inelkaar heb gezet, heb ik het gewoon met secondelijm gedaan. maar toen die hard tegen de grond kwam en in 4 stukken lag, leek het me beter om het met ducktape aan elkaar te plakken, als ik nog eens hard neerkwam hem makkelijk uitelkaar kan halen zonder er met een mes of dergelijke in te steken waar hij nog vast zit met secondelijm.
Hier een plaatje:
http://img258.imageshack.us/my.php?image=img1227tm3.jpg
De Neus
http://img501.imageshack.us/my.php?image=img1230kq7.jpg
Geweldig vliegtuig, Gisteravond de rechter vleugel en de rechter vin Doormiddengebroken door een verkeerde landing, secondelijm eraan en ducktape en we vliegen weer :lol: Vandaag weer 3 keer vol op de neus neergekomen jammergenoeg na de laatse keer hard te zijn geland brak weer de achterste vin doormidden :roll:
Geen Probleem even plakken en hij vliegt weer als een zonnetje.
Gisteravond een nieuwe EZ gemaakt wel gewoon met secondelijm vastgeplakt gewoon omdat ik het mooier vind uitzien.
Maar met Ducktape zit hij zet zo stevig vast.
Veel VliegPlezier met je EZ
Groeten Remco