het is toch nitro geworden

Als de motor uitstaat heeft dat geen invloed op het los rollen van de auto toch? De enige verbinding tussen motor en aandrijflijn vind plaats via de koppeling.

Of de koppeling zit vast, dat kan het ook verklaren.

Als je de auto in de lucht houdt en je start, draaien dan de wielen stevig mee?

denk niet dat die verzopen is net getest en er komt geen nitro uit plug is niet over dreven nat te noemen
en als ik aan de trek starter trek dan bewegen de wielen ook
bijvoorbeeld als die op de grond staat en ik probeer hem te starten wat niet lukt telken als ik de trek starter eruit trek beweegd de auto naar voren

je was me net voor dan bewegen de wielen ook mee
als ik de gloeiplug eruit draai dan kan ik hem wel voor en acheruit duwen maar dan gaat de cilinder ook mee bewegen

das balen maar weet in ieder geval wat het is dan bedankt allemaal voor de hulp
iemand toevallig nog tips over hoe ik het het beste kan doen

Koppeling eraf halen en kijken wat er aan de hand is.

Waarschijnlijk gewoon 1 of 2 veertjes gebroken bij een 3 schoens koppeling.

Als je een 2 schoens koppeling hebt is de veer waarschijnlijk kapot.

het heeft even geduurt maar heb hem gisteren avond uit elkaar gehaalt en wat blijkt er zat vuil tussen dus heb hem helemaal schoon gemaakt en weer in elkaar gezet het probleem lijkt nu verholpen heb alleen nog geen kans gehad om hem buiten te testen omdat de gas servo stuk is maar als ik het wil starten met de trek starter dan draaien de wielen niet meer mee probleem lijkt dus verholpen

iedereen bedankt

weet er iemand trouwens of je elke servo op de wr8 3.0 zou kunnen zetten ? of zit je dan met de horn ?

Back