"Het kan zijn dat er meeer reacties zijn..."

bdoets

Vriend van modelbouwforum.nl
Forum veteraan
Als er een nieuwe reactie is op een draadje waarop ik ben geabonneerd, krijg ik een email waar die reactie ook in staat. Daaronder staat dan: "Het kan zijn dat er meer reacties zijn, maar je onvangt daar geen melding meer van totdat je het forum weer bezoekt."
Het was me al vaker opgevallen dat dat niet helemaal opgaat. Vanmorgen trof ik twee van deze emails die over hetzelfde draadje gingen. Het klopt dus niet dat ik "geen melding meer krijg tot ik het forum weer bezoek".
Geen halszaak, hooguit een schoonheidsfoutje... :cool:

Waarschijnlijk was je dan op het forum aanwezig waardoor het tweede mailtje kwam omdat je op het MBF bent geweest. Het maakt dus niet uit of je het draadje hebt bezocht. Zodra je weer op het MBF bent dan resetten alle topics weer en ontvang je weer alle mailtjes van de topics waar je een abbo op hebt.

Waarschijnlijk was je dan op het forum aanwezig waardoor het tweede mailtje kwam omdat je op het MBF bent geweest.
Ik dacht het niet (gezien de kloktijden bij beide mails en de tijd waarop ik geloof dat ik gisteravond naar bed ging) maar 100% zeker ben ik niet. Ik zal dat volgende keer in de gaten houden - ik heb nl al vaker het idee gehad dat daar iets niet klopte.

Kan het liggen aan het niet uitloggen op het forum?

Dan ben je dus volgens het forum gewoon aanwezig...

Groet,
Theo

Back