Als je goedkoop wil leren vliegen: HeliSimRC.
Mag het wat meer kosten: Phoenix!!!
Het gaat je veel crashes (en geld) schelen!
Mag het wat meer kosten: Phoenix!!!
Het gaat je veel crashes (en geld) schelen!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hierbij een filmpje van mijn eerste "vluchtjes". Merk wel dat heli-vliegen heel anders is dan met vleugels... :lol:
Frame en KK-Copter printje heb ik van Jakub. Hier gebruik ik trouwens een 2S Lipo. Werkt dus ook nog en best prettig eigenlijk voor het oefenen. Merk wel dat ik de versterking van de gyro's weer lager moet zetten als ik een 3S gebruik.
Alleen jammer dat er geen Muticopter-model is in Phoenix![]()
1,4 kilo is normaal voor een quad copter.
meen gelezen te hebben dat een quad 3x zijn eigen gewicht aan prop vermogen moet hebben al vind ik dat al veel.
Krijg helemaal de @#$^!#$% van die klote propellors. Eindelijk heb ik een maat gevonden (8X4.5) welke ze ook in pusher versie hebben. Alleen nu nog .... WAAR GA IK ZE VANDAAN HALEN. Ik heb ze wel gevonden, maar dan zijn de verzendkosten torenhoog. Zucht... Als je al depressief was, ga geen props zoeken... want je zoekt geheid de eerste de beste hoge boom.
Welke versie 8" props gebruikt die GAUI 330x eigenlijk? Deze kwam ik ook tegen op sites, met een wat minder hoog verzendplaatje.
Krijg helemaal de @#$^!#$% van die klote propellors. Eindelijk heb ik een maat gevonden (8X4.5) welke ze ook in pusher versie hebben. Alleen nu nog .... WAAR GA IK ZE VANDAAN HALEN. Ik heb ze wel gevonden, maar dan zijn de verzendkosten torenhoog. Zucht... Als je al depressief was, ga geen props zoeken... want je zoekt geheid de eerste de beste hoge boom.
Welke versie 8" props gebruikt die GAUI 330x eigenlijk? Deze kwam ik ook tegen op sites, met een wat minder hoog verzendplaatje.