Het (Mathijs) Vragen Topic !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo forum mensen, leden, modelbouwers, dakgoot fietsenmakers dingen:hammer: ..

Ik kwam net op het idee om 'het (Mathijs) Vragen Topic aan te maken!
Hier kan ik al mijn vragen kwijt over rc auto's en jullie ook !!!!!!! Hoe vinden jullie die?

Mijn eerste vraag die dwars zit:
WTF is liquid masking tape ?
Hoe werkt het en wat is het voordeel ervan ?
Het lijkt me wel leuk spul !

En de tweede:
Zijn er nog parts te krijgen van een Tamiya Ta-04 blue collection ?

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en dat we elkaar hier meer helpen!
Dat scheelt ook weer een hoop topics !

Groetjes Mathijs

Verkeerd deel.....

Maar ehm... wat heb je zelf uitgezocht?

Deze kan in de spuitcabine gevraagd dan wel gevonden worden.
Liquid masking is een sooort latex verf die je op je body kunt smeren, na het dorgen kan je met een hobbymesje de contouren uitsnijden en het deel wat je wilt spuiten eruit trekken. Het werkt gewoon als afplaktape maar laar zich makkelijk vormen.

Deze is een kwestie van bellen:
Tamiys kent een redelijke levering van onderdelen van oudere auto's, je moet alleen even met een gewillige winkelier of anders met een distributeur contact zoeken.

Goed idee! Als alle leden van dit forum nu gewoon een eigen topic beginnen, waarin ze al hun vragen en opmerkingen plaatsen, houden we nog maar zo'n 22000 topics over. Ook lekker overzichtelijk en zo.
Weet je wat pas echt een hoop topics scheelt? Zelf zoeken! Er staan tot nu toe zo'n 110000 discussies op het forum, dus je moet het wel gek maken wil het antwoord op je vragen daar niet tussen staan.

Hallo forum mensen, leden, modelbouwers, dakgoot fietsenmakers dingen:hammer: ..

Ik kwam net op het idee om 'het (Mathijs) Vragen Topic aan te maken!
Hier kan ik al mijn vragen kwijt over rc auto's en jullie ook !!!!!!! Hoe vinden jullie die?
Een van de meest onzinnige, egoistische ideeën die ik tot nu toe op dit forum gezien heb. Denk jij nou echt dat je hier een privé vragenhoekje kunt gaan creeëren in een absoluut verkeerde rubriek?

Ik kwam op een ander idee: Ga eens naar Google
Liquid masking tape: 1.500.000 hits met één klik.

Voor onderdelen van een Tamiya Ta-04 Blue collection moet je winkel bellen/mailen/app'n of met rooksignalen zien te bereiken en die vraag dáár stellen. Daar hoort hij thuis.

Ja, dat zal inderdaad heel veel topics schelen. Voor jou, om door te lezen, als wij jou de antwoorden op een presenteerblaadje aanbieden.
Ben je nou helemaal...:onweer:

Laatst bewerkt:
Wat een briljant topic! Dat ik er zelf niet op ben gekomen :O

Nou.. ik ga aan et zoeken voor je hoor!

NOT

Tja met deze feestdagen zou je juist je beste kant moeten laten zien, vrede op aarde, je weet wel....

maar hier krijg ik geen jinglebells gevoel van.....maar pijn in mijn jingleBALLS.....

Veel plezier met zoeken mathijs rc GEK...:onweer:

Matthijs,

Ten eerste, begin je vraag met de WTF, wat verwacht je dan voor antwoord?
Daarbij, je weet niet wat Liquid tape is, maar het lijkt je wel leuk spul?
Hoe kun je iets leuk vinden, als je niet weet wat het is?

Beide vragen had je makkelijk op Google kunnen vinden, zoals al zo, zo vaak tegen je gezegd is met je andere vragen...

Het klinkt lullig maar zo bedoel ik het niet!, maar als je zo vaak zulke vragen gaat stellen, die je makkelijk zelf had kunnen vinden, gaan mensen op een gegeven moment niet meer naar je posts kijken, omdat ze/we denken " het zal wel weer een rare vraag zijn ".

Voel je niet aangevallen, het zijn gewoon een paar tips.

Ruud

PS : volgens mij kan het ook wel wat minder hard en sarcastisch heren??

Mijn eerste vraag die dwars zit:
WTF is liquid masking tape ?
Hoe werkt het en wat is het voordeel ervan ?
Het lijkt me wel leuk spul !

En de tweede:
Zijn er nog parts te krijgen van een Tamiya Ta-04 blue collection ?

Groetjes Mathijs

Nou hoe had ik het ook anders kunnen denken. Toch wel apart, als iemand op het forum zegt ' Mathijs begin je vragen topic' dan zegt idereen '+1 '

't zal wel weer aan mij liggen:-(
Doe maar weer dicht joh !
( Dacht dat het forum er was voor vraag en antwoord te krijgen :cry:. weer onderschat )

Hier zie je ook goed het kudde gedrag van mensen..
Was de eerste reactie positief geweest had het ws een heel andere uitkomst..

Daar heb je een punt !
Wel lekker makkelijk een 15 jarige aflopen zeiken met z'n alle!
Maar ik geef ook toe: mijn vraag beginnen met WTF is ook niet echt slim...

Btw, er staat ( Mathijs) vragen topic..
En er staat ook omschreven dat ie voor idereen is.......
Dus slaat weer helemaal nergens op deze reacties!

... Dacht dat het forum er was voor vraag en antwoord te krijgen :cry:. weer onderschat ) ...
Domme vragen bestaan niet, luie vragen wel. Bovendien, voor simpele wat is dit? vragen heb je via de gegeven zoekmachines vaak meteen al antwoord, via forum niet. Voor probleemoplossing is een forum weer handiger.

Behalve de reeds gegeven redenen is je draadje ook onhandig vanwege de vaste titel. Aan de hand van een informatieloze titel kun je nooit zien wat telkens je vraag is. Resultaat is dat mensen je topic minder snel zullen openen, dat zal niet je bedoeling zijn geweest.
Zie deze sticky met tips voor goede titels
Graag duidelijke topic titels!!!!! Dus niet [welke auto][HELP]en dergelijke.

[mod]Wellicht is de bedoeling van topicstarter goed, maar een topic zoals deze is zeer zeker niet de bedoeling. Sommige van de antwoorden hier zijn wellicht net over het randje, maar in essentie kloppen ze wel;)[/mod]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back