Het Moppen-Topic

Toen een vrouw langs de slaapkamerdeur van haar dochter liep, hoorde ze een vreemd zoemend geluid. Ze opende de deur en zag dat haar dochter zich flink lag te verwennen met een vibrator. Geshockeerd vroeg ze:
"Wat in 's hemelsnaam ben jij aan het doen?"
De dochter antwoordde:
"Mam, ik ben 22 jaar, ongetrouwd en met dit ding lijkt het een beetje alsof ik een echtgenoot heb Ga alsjeblieft weg en laat me alleen."

De volgende dag hoorde de vader hetzelfde zoemende geluid aan de andere kant van zijn dochters slaapkamerdeur. De deur openend, zag hij zijn dochter gepassioneerde sex hebben met een vibrator. Op zijn vraag wat zij daar aan het doen was, antwoordde de dochter:
"Pap, ik ben 22 jaar, ongetrouwd en dit ding is zo'n beetje mijn echtgenoot. Ga alsjeblieft weg en laat me alleen!"

Een paar dagen later komen de moeder en dochter thuis van een middagje winkelen, zetten hun tassen in de gang en horen het bekende gezoem uit de woonkamer komen.
Ze gaan de kamer binnen en zien de vader, zittend op de bank, tv kijken. Naast hem op de bank de vibrator, trillend en zoemend als een gek. Vraagt zijn vrouw:
"Wat ben je in godsnaam aan het doen?"
Zegt de vader:
"Ik kijk naar een voetbalwedstrijd met mijn schoonzoon."

Er is maar 1 dier dat altijd stopt voor rood rara wat is het?

m1fzwb6ailuw_700.jpg

huh... ik heb niet nagekeken of-ie toevallig al een keer geplaatst was hoor... :-)

Tarzan slingert aan de liane door de jungle tot hij een mooie jonge vrouw tegen komt.
Hij laat zich zakken op de grond voor de voeten van de vrouw en vraagt, go wat doe jij hier?
Nou zegt de schone, reportage maken over het leven in de jungle, en nu U hier voor de mijn voeten staat, mag ik U dan ook wat vragen stellen?
natuurlijk zegt onze held, en na een aantal vragen te hebben beantwoord komt de volgende pikante vraag, heeft u ook seks?
Ja zeker zegt onze held zonder blikken of blozen, zie je dat gat daar in die boom? dat is mijn plekje.
Dat is toch niet waar zegt zij vol medelijden, en stelt zich ter beschikking.
Zij nestelt zich op het mos in de ideale, standaard positie.
Tarzan kijkt eens, doet een paar stappen achteruit, neemt in sprint, en trapt de vrouw tussen haar edele delen.
De vrouw joelt het uit en na dat zij op adem is gekomen vraagt zij, wat deed je nou???
O, even kijken of die eekhoren er niet in zat.

Mvg pascal.

2 humpbackwales were swimming across the north atlantic
"hey...I'm feeling a bit playful and hungry...how about blowing some bubbles around one of those small fishingvessels untill in sinks. We'll be able to eat the surviving fishermen when they're swimming around?" said the first

The other one answered "I don't mind doing the blowjob with you but I don't like to swallow seamen"

niet echt een mop maar wel droog :P

lig ik laats in de trien op de bakjes wat met mijn telefoon te spelen, komt de conducteur voor het trein kaartje af te stempelen zegt hij boos: DOE JE DAT THUIS OOK!!!

nee meneer thuis heb ik geen trein:P

hahaha, 100% droog!

niet echt een mop maar wel droog :P

lig ik laats in de trien op de bakjes wat met mijn telefoon te spelen, komt de conducteur voor het trein kaartje af te stempelen zegt hij boos: DOE JE DAT THUIS OOK!!!

nee meneer thuis heb ik geen trein:P

Ik doe ook maar mee!

Jantje heeft van de juf de opdracht gekregen om de volgende ochtend vier Engelse woorden te zeggen.
Als hij thuis komt, vraagt hij zijn moeder om een Engels woord. Ze laat net een vaas vallen: "SH*T!"
Dan vraagt Jantje zijn vader, die net een voetbalwedstrijd bekijkt om een Engels woord. Er wordt net gescoord: "Ole ole ole!"
Dan vraagt Jantje zijn broertje, die met zijn Batman pop aan het spelen is om een Engels woord: "Batman! Batman!"
Dan vraagt Jantje haar zusje, die met haar Barbie poppen aan het spelen is om een Engels woord: "Van de Barbie club! Van de Barbie club!"

De volgende dag komt Jantje op school. De juf vraagt aan Jantje: "Wat is je eerste Engelse woord? Dan zegt Jantje: "SH*T!" "In de hoek Jantje!", zegt de juf. "Wat is je tweede woord?" Daarop antwoordt Jantje: "Ole ole ole!" "Heel goed Jantje!:rolleyes:", zegt de juf. "Wat is je derde woord Jantje?" Daarop antwoordt Jantje: "Batman! Batman!" Dan zegt de juf: "En waar heb jij al deze onzinpraat vandaan!" "Van de Barbie club! Van de Barbie club!"

Keesje komt thuis van school.
Hij ziet zijn ouders nergens.
Hij loopt naar boven en hoort een raar geluid uit de slaapkamer.
Hij trekt de deur open en vraagt wat zijn jullie aan het doen.
Zijn moeder zegt wij zijn judo aan het doen.

Keesje zegt trek de gordijnen dan maar dicht anders denken de buren straks dat jullie liggen te ketsen.

Juf vraagt aan de kindertjes, noem een beest en vertel wat hij eet.
Pietje, meel worm juf, en wat eet hij? meel juf.
Knap hoor.
klaasje, de boktor juf, wauw wat eet die? hout juf.
heel knap hoor.
Jantje, een vibrator juf,????????, ja bestaat echt en mijn zus zegt dat hij batterijen vreet!
Pfffffffffff.

Mvg Pascal

Deze is net in het echt gebeurd.

Ik loop naar de W.C. en stoot me keihard aan de (gevoelige) zenuwknoop die ook wel telefoontje wordt genoemd. Dan loop ik naar mijn vader.

Ik: "Ik heb mijn telefoontje keihard gestoten tegen de rand van de deurpost."

Vader: "Dan weet je in ieder geval zeker dat hij over gaat." :rolling:

Nog eentje in het Engels:

Two fishes are swimming in the sea.
Says the one fish to the other fish: What's that great big fish swimming over there?
Says the other fish: That's the bottom of the Queen Elizabeth!
Says the first fish: God save the king!

Back