Het Moppen-Topic

Een moslim komt te overlijden en gaat naar de hemel.
Hij is zeer opgewonden, want zijn leven lang heeft hij verlangd naar het ogenblik dat hij eindelijk Mohammed zal ontmoeten.

Hij komt aan de hemelpoort en ziet een man met een baard.
"Mohammed?", vraagt hij.

"Neen mijn zoon, ik ben Petrus.

Mohammed zit hoger" en Petrus wijst naar een ladder die hoog in de wolken verdwijnt.
Uiterst gelukkig omdat Mohammed hoger zit dan Petrus, begint onze moslim de ladder te beklimmen.

Boven ontmoet hij een andere man met een baard.
"Mohammed?", vraagt hij.

"Neen, ik ben Mozes. Mohammed zit nog hoger."
Mohammed nog hoger dan Mozes! Fantastisch en onze vriend vliegt de volgende ladder omhoog.
Boven gekomen ziet hij alweer een man met een baard.
"Mohammed?", vraagt hij nog maar eens.

"Neen, ik ben Jezus. Mohammed zit op de hoogste verdieping."

Ongelooflijk, Mohammed zit helemaal bovenaan.
De volgende ladder wordt in een ijltempo beklommen en boven staat een statige man met een baard.

"Mohammed?", vraagt onze moslim buiten adem.
"Neen, ik ben God. Maar je ziet er nogal vermoeid en dorstig uit. Wil je soms wat drinken?"
"Ja, een koffie graag."

God draait zich om, klapt in de handen en roept: "Mohammed, twee koffie!"

en belgen moppen mogen wel? En homo moppen? En blondjes moppen? kom op jongens!...het zijn MOPPEN! (ik vind hem wel erg grappig!!)

Misschien kunnen deze dan wel.

Er zit een oud verrimpeld mannetje in de trein. Komt er een bloed mooi meisje in een minirokje tegenover hem zitten.

Dat meisje kijkt naar de man en ziet plotseling al die rimpels verdwijnen en zegt tegen die man: "wat is er met u aan de hand meneer?"

"Nou ja", zegt de man, "ik heb mijn vel nu wel ergens anders nodig!"

-------------------------------------------------------------------------

Een invalidewagentje heeft autopech en er komt een dikke BMW langs. Die stopt en die zegt: "zo, kan ik je helpen?". Zegt die man van het invalidewagentje: "ja graag, kun je me meetrekken met een touw?". Die man van de BMW zegt dan: "dat is geen probleem!" en dan zegt de man van het invalidewagentje: "als ik toeter dan moet je zachter gaan rijden".

Die man van de BMW vond dat goed maar even later kwam er een vette Porche aan die rond de 130 km per uur rijdt. De man van de BMW die pikt dat niet en ging een wedstrijdje doen. Ze reden beide 140, 150, 160, 170 en zelfs 180 km per uur ...steeds harder!!!

Toen kwamen ze langs een boerderij en die boer die zag dat, ging direct naar zijn vrouw en die zegt: "zo vrouw, je raadt nooit wat ik net heb gezien!". Die vrouw zegt: "wat heb je dan gezien?". "Nou", zegt die boer, "een Porche en een BMW waren een wedstrijdje aan het doen en daarachter stond een invalidewagentje te toeteren om erlangs te willen!!!"

Een man kijkt naar een boeddhistische monnik die op een groot weiland precies tegen een boom loopt en neervalt. Hij loopt naar hem toe. "Waarom bent u tegen de boom gelopen? U had toch rechts of links langs de boom kunnen lopen"
Zegt de monnik, "ik wilde het middelste pad nemen."

Johannes

Hoogstaand wetenschappelijk onderzoek:

4 Wormen werden in een proefbuis opgesloten, elk met een ander substantie.
De eerste in alcohol
de tweede met rook
de derde vol met sperma
de vierde met aarde

De proef duurde 12 uur. waarbij de volgende resultaten werden bereikt.
de eerste dood, de tweede dood en de derde ook dood.
De vierde worm was nog springlevend.

Resultaat van deze proef!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zolang men drinkt, rookt en neukt krijgt men geen wormen....

Een man heeft een nieuwe Mercedes gekocht en gaat op een mooie zomeravond even lekker een stuk rijden...

Het dak eraf, de wind glijdt door zijn haar en hij besluit eens te kijken hoe hard zijn wagen nou eigenlijk kan.

Net als de kilometerteller een respectabele 180 km/u aangeeft, ziet hij in zijn spiegel 2 blauwe zwaailichten...

"Met geen mogelijkheid dat ze een Mercedes kunnen bijhouden,"denkt hij nog en trapt de bolide nog harder op zijn staart. Pijlsnel vliegt hij over de weg : 190, 200, 230 zelfs, maar.. de politie zit nog steeds vlak achter hem.
"Waar ben ik godsnaam mee bezig?" denkt hij en hij gaat naar de kant van de weg.

De agent loopt naar hem toe, pakt zijn rijbewijs zonder ook maar iets te zeggen, bekijkt zijn rijbewijs en auto aandachtig.

Ineens zegt hij: "Ik heb een lange zware dag achter de rug en jij bent echt de laatste die ik aan de kant zet vandaag. Ik heb geen zin in nog méér papierwerk dus als je me een zééééér goed (!!!) excuus kan geven, ééntje die ik ook nog nooit eerder heb gehoord waarom je zo scheurde over de weg, dan laat ik je gaan!"
"Afgelopen week is mijn vrouw ervandoor gegaan met een politieagent," zegt de man, "en ik was bang dat je haar terug wilde geven!"
Waarop de agent zegt: "Een prettige avond nog..."

Laatst bewerkt door een moderator:
grapje-web.jpg

Alleen op een "antieke" calculator met 7 segments cijfertjes leest het wat makkelijker

Laatst bewerkt:
Back