Het Moppen-Topic

Zo dus

grapje7segment-web.jpg

Hij kan veel eenvoudiger, hoeveel is 90900.167X804? Er is er nog eentje, dat gaat over de inkoop van olie. Een barrel kost normaal 142 euro, maar Nederland moet 154 euro betalen omdat het sympatiseert met Amerika en Frankrijk betaalt 69 cent want zij sympatiseren met Arabië. Nu kopen wij gezamelijk in EEG verband 5 barrels, wie maakt de meeste winst?
Is uit te rekenen, 14215469X5=71077345.

Groetjes Hans.

hallo
ik blijf niet steeds mn laptop op zn kop houden :D:D:D:D:D
shelloil mocht je een computer hebben en t scherm niet willen omkeren:D
maar de staat snabbelt er ook lekker van mee hoor,al heel wat dagen/jaren/liters/kwartjes te lang
mvg markioo

hallo
als je je leraar/klasgenoten gek wil maken dan als je tegen over elkaar met de schermen zit de kabels van de monitoren omwisselen,met die van er tegenover staat,
schijnt leuk te zijn,heb ik me laten vertellen,zelf geen ervaring mee,
lijkt mij in bibliotheek ook wel grappig en dat filmen,en op youtube zetten,
mvg markioo

Een man is samen met zijn vrouw boodschappen aan het doen.
Op een gegeven moment is hij zijn vrouw kwijt en hij rijdt dus alleen met het karretje door de winkel op zoek naar zijn vrouw..
Plots botst hij met zijn karretje tegen het karretje van een andere man aan.
'Oh, mijn excuses meneer' zegt de man.
'Ik lette even niet op, het is namelijk zo dat ik mijn vrouw kwijt ben en die ben ik aan het zoeken'..
'Nou, dat is toevallig' zegt die andere man. 'Ik ben ook mijn vriendin kwijt en zoek haar ook'
'Dat is inderdaad toevallig' zegt de andere man en vraagt hoe zijn vriendin eruit ziet.
'Nou' zegt de man..
'Ze is lang, slank, lang blond haar, mooie grote borsten, lange benen, zwarte laarzen, en een kort rokje...
'En hoe ziet die van jou eruit?' vraagt de man...

'Wat kan mij dat schelen' zegt de andere man 'We gaan die van jou zoeken!!'

In de catagorie mensen jennen met hun computer..

een screenshot maken van een foutmelding, en dat als bureaubladachtergrond instellen..

*een draadloze muis en toetsenbord bij een docent zijn pc inprikken terwijl die op de beamer staat.

*uiteraard de installatie doen voor dat de docent begint.

en dan achterin de klas gaan zitten.

:evil:

*en ja ik spreek wel uit eigen ervaring.

en deze:
TrialSoftware.jpg

*volgens mij is die alleen ooit al is eerder langs gekomen maar weet het niet zeker.

@cheeta, in het zelfde rijtje:

op een ipaq pda zit een programmatje dat je allemaal radio''s, tv, stereo''s etc kunt bedienen. die meenemen, merk invoeren en ineens de radio aanzetten of tijdens een film de tv uit;)

*een draadloze muis en toetsenbord bij een docent zijn pc inprikken terwijl die op de beamer staat.
Waar zijn toch de tijden dat je gekauwde proppen naar de docent gooide als die iets op het schoolbord stond te schrijven. Of het verschrikkelijke piepgeluid dat de bordenwisser soms maakte; hele volksstammen kregen er rillingen van in hun ruggegraat...

Beamers! Beam me up Scotty... :cool:

@cheeta, in het zelfde rijtje:

op een ipaq pda zit een programmatje dat je allemaal radio''s, tv, stereo''s etc kunt bedienen. die meenemen, merk invoeren en ineens de radio aanzetten of tijdens een film de tv uit;)

pda.. in mijn tijd hadden we een horloge met afstandsbediening daarvoor :lol:
casio-gents-lcd-tv-remote-strap-watch.jpg

Back