Het Moppen-Topic

Komt een man een café binnen, en ziet tot zijn verbazing een paard achter de bar staan.
"50 piek voor degene die dit paard aan het lachen krijgt!" roept de barman.
Dus die man fluistert dat paard iets in zijn oor, en dat beest begint als een gek te lachen. Verbaast juicht de barman hem toe dat hij nóg eens 50 piek krijgt als hij hem ook kan laten huilen. Hierop neemt die man dat paard even mee naar achteren, en als hij terug komt stromen de tranen uit de ogen van het paard. De barman vraagt, terwijl hij het geld bij elkaar zoekt:
"Nou moet je me toch vertellen hoe je dat doet!"
"oh" zegt de man, "dat is heel makkelijk hoor. Eerst zei ik dat mijn genotsknots/joystick/kroonjuweel/mannelijkheid (welke benamingen mogen hier op het forum? doorhalen wat niet van toepassing is..) groter is dan die van hem, en daarna heb ik het laten zien"

Een fervent "benjee springer" gaat met vakantie naar Marokko.

Daar ziet hij een mooie minaret en beslist om er een sprong uit te voeren.

Hij gaat naar de souk en koopt er de nodige spullen: 25 meter speciale elastiek, een karabijnhaak en een lederen harnas.

Die middag springt hij voor een groot publiek.

Hij veert terug omhoog op 50 centimeter van de grond.

Iedereen is enthousiast.

De dag nadien beslist de lokale sportvedette, Mohammed bijgenaamd Momo, de sprong ook te proberen en gaat eveneens naar de souk om hetzelfde materiaal te kopen.

Op de middag springt Momo van het minaret en...stort te pletter.

De lokale politie onderzoekt het geval en komt terecht bij de handelaar in de souk.

Men vraagt hem wat hij aan Momo heeft verkocht.

Het antwoord van de handelaar:

"Hij mij vragen 25 meter elastiek, een karabijnhaak en een lederen harnas. Omdat zijn vader goede vriend is van de familie, ikke aan Momo 5 meter gratis elastiek bijgegeven".....

Een man zit met zijn 10 kinderen in de bus en bij de halte stapt er een oude man in met een wandelstok. De bus gaat rijden en de wandelstok van de man glijdt weg waardoor hij valt. De vader van die kinderen staat op en helpt de man weer overeind, vraagt heeft U zich bezeerd? Nee dat niet maar mijn stok gleed weg waardoor ik viel. Zegt de man van de kinderen, als U onderaan die stok nu eens een rubberdop zet, dan staat U wat steviger en kan de stok niet meer wegglijden. Zegt de oude, als U vroeger ook een rubber had gebruikt had ik nu kunnen zitten!

Groetjes Hans.

Het is geel en je kunt erop springen, rara wat is het?

Een kuikentje.

Heb ik op een shirt staan :mrgreen:

300_510604ap.jpg

300_510604bp.jpg

Roodkapje loopt in het bos. Daar ziet zij opeens de grote boze wolf.
"Oh grote boze wolf, wat heb je kleine oogjes!"
"Rot op Roodkapje, ik zit te k@kken..."

En als we dan toch op de slappe toer gaan, dan kan deze er ook nog wel bij. Het is rood, heeft zwarte stippen en als het op je hoofd valt ben je dood.

Een lieveheersbeestje van een ton!

Groetjes.

het begint met een K en eindigt op een T en daar stop je je worst in.

een koelkast.
----------------------------------------------------
Het is lang, stijf, begint en eindigt op een L en het ruikt naar urine.

een lantaarnpaal.

het begint met de v en eindigt op agina, en vind je ook in blaadjes

Voorpagina

het begint met de n en eindigt op euken, vaak thuis.

Nasi uit eigen Keuken

Three tomatoes are walking down the street:
Papa Tomato, Mama Tomato and Baby Tomato.
Baby Tomato starts lagging behind and Papa Tomato gets very angry.
He goes back, squeezes him and says: "Ketchup"

Back