Het nadeel van een Lola body (schokkende foto's!!!!)

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door M7H, 24 jan 2006.

  1. RClipse

    RClipse Guest

    of andersom...
    sorry hoor maar dit gezeur kan eeuwig doorgaan... wanneer is de 710 gereleased en de MTX4? dan weet je wie elkaar na-aapt...
     
  2. rs4evo3

    rs4evo3 Guest

    volgens mij was de 710 eerder.

    mvg jarno
     
  3. RClipse

    RClipse Guest

    MTX-4 - Distributor's Estimate Release Date - September 30, 2005

    Serpent 710 4WD - Publicatie datum: 14.11.2003

    klopt dit? dan heb je gelijk maar wat dan nog? ja ik bedoel volgens mij maakt het weinig uit allemaal... als ik merk dat mijn Serpent Vector snel stuk gaat of helemaal niet bevalt. Dan ga ik bij mijn eventuele nieuwe 1:10 toch wel serieus een MTX4 overwegen of een Kyosho V-oneRR o.i.d.

    Serpent is toch niet bij uitstek beter? het ligt aan de coureur en de een deel aan de electronica en auto ja... maargoed dit raakt een beetje offtopic :?
     
  4. rs4evo3

    rs4evo3 Guest

    nou het scheelt allemaal weinig inderdaad, maar omdat er in de 1 op 10 nou eenmaal heel veel serpent word gereden is het makkelijker een serpent te hebben als er wat kapot gaat want dan is de kans groter dat iemand dat bij zich heeft.

    mvg jarno
     
  5. RClipse

    RClipse Guest

    Lijkt me het handigst om het zelf bij je te hebben en niet altijd te vertrouwen op anders spullen/en vrijgevigheid :wink:

    Maar ik zou eerder denk voor MTX4 kiezen om juist anders te zijn, is leuker om andere te zijn als dan met de kudde meelopen.. maar zo denk ik erover... overigens denk ik dat er genoeg Mugen's rond rijden, of zie ik dat fout?
     
  6. rs4evo3

    rs4evo3 Guest

    koop jij gelijk 2 auto's dan?. en tja die nieuwe g4 van team magic is ook mooi en de kyosho v-one rrr ook dus echt een kwestie van smaak denk ik.

    mvg jarno
     
  7. RClipse

    RClipse Guest

    Waar lees je dat dan?
     
  8. rs4evo3

    rs4evo3 Guest

    omdat je zei dat je je eigen spullen moet hebben nou dat betekent dus dat je 1 chassis reserve moet hebben.

    mvg jarno
     
  9. RClipse

    RClipse Guest

    paar reserve draagarmen is wel handig om altijd bij je te hebben, en als je je bovendeck o.i.d. kapot rijdt dan hoef je denk niet zo gauw te verwachten dat elke rijder daar een 2e van bij zich heeft... maargoed nu weer :eek:ntopic: :?:
     
  10. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    Serpent komt met de goede idee'en, mugen kijkt 't aan bouwt het vervolgens na met alle ervaring die serpent heeft opgedaan.....

    't is net microsoft :p
     
  11. nico boeren

    nico boeren Guest

    en dat zijn nou juist de dingen die je helemaal niet snel stuk rijd.het zijn meer de kleine dingetjes zoals schokbreker delen en lagertjes en pulleys.
    je zult net zien heb je een hele auto bij je breekt er niks en heb je paar draagarmen bij je breekt er wat maar geen draagarm. en dan is het toch makkelijk als je op heemstede rijd want daar rijden ze allemaal 710 ;)
     
  12. masterwebber

    masterwebber Guest

    Hmm zo te zien is het dus al een tijdje terug dat de 710 is geintroduceerd.

    Grote kans dat we op de modelbouwbeurs iets nieuws in de 200mm klasse tegenkomen?
     
  13. glimpie

    glimpie Guest

    Kijk dat is nou wat ik bedoel, waar we het over hebben gehad!!!! 8) 8)
    Bladharker
     
  14. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    dat lijkt me inderdaad de plaats voor de ontvanger.....
    Vanwege de platte tank, komt alles nog verder naar buiten, dus zul je de servo's en de ontvanger achter elkaar dienen te bouwen......
     
  15. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Misschien en dan weer met wat verbeteringen....
    Misschien, en dus met wat verbeteringen


    Goed, dan nemen we de 960, die zit toch wel weer vol met nieuwe dingetjes.....
    Dingetjes die je ook ziet op de MRX4, en dan weer met wat verbeteringen......
    Kijk maar eens naar deze set-up sheet, wat er allemaal kan worden ingesteld.......
    http://www.mytsn.com/products/dnlfile.aspf?prid=4090&flid=4275&fnm=960setupsheetDEFAULT.pdf
    Of deze, daar je ook kunt zien dat Serpent nu Ellegi verdwenen is, met Jaco tyres in de weer gaat.......
    http://www.rctech.net/forum/attachment.php?attachmentid=114479

    Als je 2 formule1 auto's naast elkaar zet, zitten er ook weinig verschillen tussen hoor........
     
  16. Chielos

    Chielos

    Lid geworden:
    16 nov 2004
    Berichten:
    422
    Locatie:
    Haarlem
    goed Paolo hoeft niet perse GRP te rijden;) niet te snel concluderen...
     
  17. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Maar ehhh... zijn er ook voordelen aan de Lola?
     
  18. Chielos

    Chielos

    Lid geworden:
    16 nov 2004
    Berichten:
    422
    Locatie:
    Haarlem
    goed meer stuur meer grip, hogere top....was wil je nog meer weten?
     
  19. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Betere motor koeling.....
    ze zijn wel lelijker, althans het heeft bij mij even geduurd alvorens ik aan ze gewend was qua uiterlijk.....
    (maar dat heb ik ook met mensen en andersom... :wink:)
     
  20. Beethoven

    Beethoven

    Lid geworden:
    9 dec 2003
    Berichten:
    708
    Locatie:
    Gouda
    Geen hogere top Groep-C Porsche heeft door zijn betere stroomlijn een hogere top alleen minder stuur
     

Deel Deze Pagina