Het overzichtelijk opruimen van boren zaagjes en bitjes

Ik denk dat je meerdere harde stroken (triplex. plastic, whatever) moet hebben met aan elke zijde foam o.i.d. dat redelijk slijtvast is. Daarvan prop je zo veel mogelijk in de bak en dan kan je in de spleten tussen de foam, allerlei dingen steken/klemmen van verschillende diktes.

Ja, maar waarschijnlijk heb je een verzameling van allerlei boortjes, bitjes, zaagjes en weet ik veel wat, zonder dat je vaste maten hebt, en de ene keer wat meer van die en de andere keer wat meer van die andere ... dus iets waar je het tussen klemt lijkt me dan toch het handigst.

En als je voor wat jij wilt ... nou eens stukken electrapijp koopt, daar korte stukjes van zaagt en die als een soort honingraat aan elkaar vastlijmt?

Iets kant en klaars vinden, dat perfect in je gereedschapskist past, zal denk ik een uitdaging zijn.

Laatst bewerkt:
Er is wel iets dergelijks te koop: Mechanic's Time Savers 580 1/4" Hex Bit Organizer - Blue - Toolfetch.com
Anders even zoeken op "1/4 inch hex bit organizer"

Persoonlijk zou ik eerder kiezen voor een paar kleine sorteerdoosjes en deze weer in de systainer opbergen:

580476.jpg

En als je geld teveel hebt:

SORT_106.jpg

Back