Het Rc 1W30 motor !!!

Wederom mijn Motor verbrand van mijn F-16 Rc-Lander ,een orginele van Rc-Lander 3575KV een 900watt-1000watt
ik zit te kijken naar een oplossing om dit te voorkomen of een complete nieuwe Fanunit van RC-lander of een andere motor in de oude fan bijv een 1W-30 van Het Rc
wat zou wijsheid zijn er zijn zoveel oplossingen te bedenken maar welke is oke???

gr Andre

RCtechnics

Laatst bewerkt:
Toch voor hetRc de 1w30 gekozen deze kan 120Amp aan en 1400watt nu eens kijken voor de juiste regelaar ik heb nog een Flyermate 150Amp liggen en een 110Amp scannerrc ,maar deze laatste krijg ik nog niet voor elkaar om te progammeren , hij is wel het kleinst en het ligste van de 2, maar hoeveel zou hij verbruiken in de RClander fan? meten is erg lastig, maakt een enorme herrie in huis, iemand ervaring met deze setup?

gr Andre

Update Rc lander F -16:::: Inmiddels 2x gevlogen met de 1W30 in de Rc lander Fan ,gas op 85% gezet anders gaat hij over de 100Amp heen ,nu ongeveer een kleine 1300watt gaat erg goed veel power de motor wordt ongeveer 50graden dus ver binnen de limiet, de regelaar is een 200Amp geworden van mystery die nauwelijks warm wordt , de lipo wordt redelijk warm is van het merk Winmax en is een 4200mha 30-60C die het overigens erg goed doen.
er zijn overigens 2 soorten 1W30 1 met een 3,17 as en 1 met een 4mm as of dit over een oud en nieuw model gaat ?

gr Andre

Back