Het sprookje is voorbij

Stevo

Forum veteraan
Phoenix Brugge moet zijn vertrouwde stek in de achterhaven van Zeebrugge verlaten.

Onze eigen Boerderij, onze trouw en toeverlaat, wordt gesloopt voor de uitbreiding van de haven alsook ons terrein wordt herleid tot een bouwwerf voor toekomstig havenverkeer.

Slecht nieuws? Wel ja maar niet helemaal, we hebben van de havenautoriteiten de toestemming gehad om ons terrein op een ander locatie, binnen de haven, onder te brengen.

Hier nog een foto van ons enig terrein in Belgie die we met droefheid zullen missen :

luchtfoto.jpg

Ik hou jullie op de hoogte.

Stevo

Tja, afscheid nemen van een plek van goeie herinneringen, da's altijd triestig, 'k begrijp u best. Toch lijkt het me dat ge er nog niet zo slecht voorstaat: ge hebt tenminste een nieuwe locatie in het vooruitzicht.

Weet ge al waar het is en vanaf wanneer ge er terecht kunt?

De vorige keer dat ik de foto zag vroeg ik me af of het dezelfde plek is waar ze met ULM's vliegen maar dat lijkt niet zo...?

ge hebt tenminste een nieuwe locatie in het vooruitzicht.

Jan,

Als Belg weet je ongetwijfeld dat je "het" hebt als het op papier staat of als je daadwerkelijk op de beloofde locatie terecht bent gekomen.

Dit is niet de ULM locatie maar veel van onze leden, waaronder ook mezelf, vlogen of vliegen ULM waardoor je er veel ULM's uit sympthatie op ons vliegveld zag komen.

Ik weet niet waar dit nu naartoe gaat maar ik heb vertrouwen in ons bestuur die al zijn mensenkennis zal moeten aanwenden om dit tot een goed verhaal te brengen.

Feit is wel dat we terug naar af moeten.

Stevo

Hey Stevo,

met pijn in het hart vernam ik dit droevig nieuws. Want ook ik kwam elk jaar met zeer veel plezier naar jullie gezellige veldje. Was het omdat het toch wel een veld was voor de pro's ? Of was het gewoon de gezelligheid ? Waarschijnlijk gewoon allebei en nog veel meer. Waar is de tijd dat ik de eerste keer bij jullie op bezoek kwam. Verdorie toch, jammer om zoiets te moeten verliezen.

Maar jullie kennende komen jullie er weer bovenop en vinden jullie waarschijnlijk een goede oplossing.

Daarmee duim ik voor jullie en wens de clubleden maar vooral het bestuur veel sterkte in het opbouwen van een nieuw veld !

Groetjes en tot gauw !

Davy

Dit is echt wel stom!Het is vorig jaar ook met ons gebeurd omdat die stomme vogels zich boven ons plein nestelden!Maar nu hebben wij gelukkig een nieuw plein,maar...nog geen clubhuis omdat dit landbouwgebied is :(

Back