Het Stampede VXL topic

hallo,
weet iemand waar ik een grave digger of maximum destruction kap voor mijn traxxas stampede vxl kan kopen?
het liefst in europa want vanuit USA duurt het zo lang.
ik heb er een gezien van parma, weet iemand of die past?
alvast bedankt

Zal wel pas te maken zijn. Het enige da tje moet doen is de gaatjes juist uitlijnen en boren...
En houd er rekening mee dat je ze zelf moet spuiten...

hallo,
weet iemand waar ik een grave digger of maximum destruction kap voor mijn traxxas stampede vxl kan kopen?
het liefst in europa want vanuit USA duurt het zo lang.
ik heb er een gezien van parma, weet iemand of die past?
alvast bedankt

Parma heeft 2 Grave Digger bodies, voor schaal 1:10 en 1:8. Die van 1:10 zou moeten passen, maar je moet wel zelf de gaatjes op de juiste plek maken en de stickers plakken. De body is al wel geverfd.

DSCF2495.jpg

Foto is van racer427 op het traxxas forum.

Ah, ik lees net dat de Stampede ook de Parma body mount nodig heeft anders zijn de achterse ophangpunten te laag.
Ty65355.jpg

Laatst bewerkt:
Ik vraag me af waar mijn post heen is gegaan. Oh well:

Gogo Traxxas :D

Traxxas Stampede 4x4 VXL aka : aangepaste Slash 4x4

Laatst bewerkt door een moderator:
Oude tripple crossposter! ;)
Die staat nog in het andere topic, Maar gezien dit topic eerder was, en met name vollediger, heb ik dit topic maar even hernoemd.

Volgens mij kan je beter een nieuw topic aan maken voor de Stampede 4x4 het is een hele andere auto dan de gewone Stampede

Kijk maar:

IMG_0009.jpg

IMG_0011.jpg

Laatst bewerkt:
Ik zou ook de naam weer terug veranderen en een apart 4x4 stampede topic maken.

Net als de slash 2wd en de 4wd is bijna alles anders en dus ook 2 verschillende topics.

ik vind hem echt lelijk, de body staat veel te hoog over het lelijke onderstel. ontwikkel dan iets passends bij de auto

Back