Het Stampede VXL topic

Prachtig, het gaat weer richting de kerst en alle andere feestdagen... Dus er moet weer geld worden uitgegeven! ;)
Tijd voor nieuwe modellen! :D Eerst de Rally, Mini Summit en nu deze 4x4!

Dus binnenkort waarschijnlijk de Rustler 4x4..
Eindelijk, dit roep ik al sinds ik mijn Rustler VXL had verkocht. Helaas zal die dan ook gebouwd worden op het Slash 4x4 platform waar niet iedereen even tevreden mee is qua duurzaamheid.

Dus ook hier zal de aandrijfas naar de voorkant door de bodemplaat heen steken. Zou die Proline bottom tray voor de Slash 4x4 ook hierop passen?

lijkt me op zich wel een gaaf bakkie! ;)

ik vond de stampede altijd al wel wat hebben maar hij was maar 2wd en dat vond ik niks maar dit is wel cool!

Ja, die ga ik zeker kopen!
Hier evne ene betere foto van de goodies:
6708_front_red_med.jpg

Edit, de pede lijkt zeker een heel stuk breder te zijn, en daardoor (lijkt hij?) minder hoog.
Zeker een aanwinst in rijgedrag, want hij was gauw te verleiden tot griprol.

Wel vraag ik me af, of het rijgedrag van de oude pede, nu niet helemaal weg, is, en er meer een compleet nieuwe pede op de markt is gekomen. Het uitdagende vond ik altijd dat je wel goed met je vingertje moest werken, want anders lag je op zijn dak, of op zijn kant. Voor mij was dat best een uitdaging, en houd het rijden ook altijd spannend, en uitdagend. Ben wel bang dat er van de oude pede niets meer overbblijft, maar voor velen mischien nu eindelijk eens een "goed rijdende" pede is.

Laatst bewerkt:
En ik denk dat wheelies (wat ook heel makkelijk gaat met de oude) nog steeds heel goed kunnen met dit dingetje. Ook kun je er meer het ruigere terrein mee in denk ik. Persoonlijk vond ik het altijd minder om met 2wd te rijden met mijn tamiya wild dagger monstertruck, omdat je dan niet op ieder terrein uit de voeten kan.

Ja, die ga ik zeker kopen!
Hier evne ene betere foto van de goodies:
6708_front_red_med.jpg

Edit, de pede lijkt zeker een heel stuk breder te zijn, en daardoor (lijkt hij?) minder hoog.

ik denk door de bumper, die zit voor de body in plaats van erg ver onder.
probeer eens de bumper weg te denken, bij mij lijkt het dan nog steeds een hoge pede.

bij de 2wd staat het neusje omhoog gedraaid zeg maar. Net zoals bij buggy's, zodat de draagarmen achterover leunen (voor beter bochtenwerk). Bij de nieuwe 4wd staat dat sowieso al gewoon recht zoals bij de slash 4x4

k had effe gekeken op de site van traxxas en eigenlijk is het een slash 4x4 met andere draagarmen echt geniaal nu is het wachten op een rustler 4x4 en voor ons lekker makkelijk kunne we spares halen en als je de vering in kort heb je een rustler 4x4 !!!! lag voor zich maar had er nog nooit aan gedacht

ik hoop dat het niet te ver gaat net als met het 1/16 chassis dan gaat het te ver

edit en een bandit 4x4

Laatst bewerkt:
Het chassis steekt wel erg onder de kap vandaan, niet zo een fraai gezicht vind ik. De mudguards daarentegen op de voorste draagarmen zijn dan wel weer een prachtig idee. Traxxas is zeker niet mijn favoriete merk, maar ik vind het wel knap dat ze de chassis' die ze hebben zo breed toepasbaar kunnen maken. Marketing technisch heel sterk, dat "chassis melken".

Back