HETRC website

Niet bij iedereen bekend maar Frits zet zijn praktijken door in het buitenland.. vanaf daar ook een website geopend tegen mooie prijzen :

http://www.highendrc.com/

Dit een GEEN reclame posting maar weet dat veel mensen baat hebben bij deze website.

en de prijzen liggen iets lager als bij de bekende leveranciers...

ff een vraagje.
het rc komt toch eigenlijk uit nederland of niet?
weet iemand hoe die site heet.
en frits is dat de eigenaar of zo.
m.v.g eric

het.rc

ja klopt hij komt uit friesland maar als je op google het rc invuld komt hij gelijk boven aan te staan

Hallo

weet niet of dit in het goede topic is, maar ik had wat vragen over de modellen van Het-rc.
Ik had eigenlijk wel interesse in de F-20 Tigershark of de Super Sniper.
Deze zou ik graag OERsnel willen maken, maar wel zo dat zijn vliegeigenschappen aanvaardbaar blijven. Niet helemaal volgooien met Lipos dus, hehe:p
Maar nu was ik wat aan het rondsurfen, en weet nog niet welke setup er nou het beste inpast. En welke fan het meest stuwkracht en efficientie heeft, WeMoTec of Het-rc mini Fans?

Graag zou ik hierover meer informatie willen ontvangen.

Grt Zeb

Hallo

weet niet of dit in het goede topic is, maar ik had wat vragen over de modellen van Het-rc.
Ik had eigenlijk wel interesse in de F-20 Tigershark of de Super Sniper.
Deze zou ik graag OERsnel willen maken, maar wel zo dat zijn vliegeigenschappen aanvaardbaar blijven. Niet helemaal volgooien met Lipos dus, hehe:p
Maar nu was ik wat aan het rondsurfen, en weet nog niet welke setup er nou het beste inpast. En welke fan het meest stuwkracht en efficientie heeft, WeMoTec of Het-rc mini Fans?

Graag zou ik hierover meer informatie willen ontvangen.

Grt Zeb

Ook ik heb met deze vraag gezeten. Ik heb nu de F-20 gekocht. Mijn setup is een 2W20 motor met een 6409 fan. De voeding is een 4S lipo.

Gisteren heb ik de thrust gemeten en kwam uit op iets meer dan 1530 gram. Dit is wel na het afronden van de lucht inlaten. Zonder het afronden kwam ik op 1270 gram. Het toestel weegt vliegklaar 1325 gram.

Dit lijkt me een leuke setup om redelijk hard te gaan. Deze zondag ga ik de maiden maken. Dan weet ik het zeker of hij hard gaat.

Dat komt overeen met mijn metingen sjefke. Ik had ook 1500g met afgeronde inlaten en 1300g met vierkante.
Ik had echter wel een het-rc 2W-25 motor in een het 7203 fan (3 blads) op 6S 2500mAh lipos. Vermogen een 1000W.

Lijkt me dat jij dezelfde stuwkracht krijgt met minder vermogen, dus dat die 2w-20 - 6904 setup toch efficienter is op 4S en bovendien ietsje lichter.

Vraag is nu of dit aan de fan ligt, de motor of de lipos ?

Hallo

Ok dus meer dan 1:1 stuwkracht, Tof!
Maaruh zou er nog verschil inzitten met type vliegtuig, aerodynamica etc tussen de F20 en Sniper?

Grt Zeb

sniper

de sniper is kleiner en plattere vleugels maar sneller dan die f20:D

Vandaag de maiden gemaakt met de F-20. Toestel vliegt goed. Toestel gewoon opgegooid. Power genoeg. Moet alleen het zwaartepunt nog iets verder naar achteren leggen anders komt hij wel heel hard binnen. Ik denk ook dat de handstart dan nog makkelijker is.

Maar, een leuk toestel. Zeker omdat het mijn eerste EDF is.

Back