Hexa copter

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo ik heb zelf een hexacopter gebouwd met 6 motoren ik ben nu zover dat ik er mee kan vliegen vele mensen hebben zo makkelijk praten over deze modellen ik had verschillende keren op het form gevraagd hoe krijg ik zon hexacopter stabiel als je een GPS met KOMPAS aansluit op de hexa dan pas kun je hem stabiel houden anders lukt het niet iemand die helicopter vliegt zal daar makkelijk mee om kunnen gaan bij conrad worden ze ook aangeboden maar men zegt daar wel bij dat daa wel eenig ervaring vereist is en ik geloof ook dat velemensen er geen raad mee weten ik heb iemand op het forum leren kennen die mij begelijdt heeft en ben nu een stuk verder bedankt FERDINAND zo dit was het wel ik ga zo lekker zweef vliegen op het strand 5 minuten fietsen van mijn huis

Gr Adrie

Terschelling

ja en wat wil je hier mee zeggen
als ik dit lees lijkt het me bijna of je het een of andere trauma aan het verwerken bent.

maar ben iedergeval blij dat je hem goed vliegend hebt
wat stabiel betreft denk ik dat je dit verkeert ziet en dat mits goed afgesteld een hexa of laten we zeggen een multicopter stabieler is als bijvoorbeeld een helicopter

verder zou ik zeggen veel plezier op het strand

gr.john

Precies, lekker vliegen op het strand. Maar een goed gebouwde, uitgeballanceerde, goed afgestelde hex/quad,met goed ingestelde zender, zoals dual rate expo, throttle curve, is vele malen stabieler dan een heli...

Maar goed ik sluit dit topic, want we kunnnen er weinig mee...

Emil, mod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back