de fouten kwamen vooral door het APM board.. veel te veel dingen om met 8bit te verwerken..
er was een gepoorte versie van multiwii voor de apm bordjes... nagenoeg dezelfde problemen kwamen weer aan het licht. (spontaan in een death wobble gaan, pos hold wat tot raket acties leidde, spontaan wegvliegende multi's dat soort ellende)
een goed werkende arducopter(NG) dus op minimaal een 16bits bordje is niet te vergelijken met een Naza eerder met een wookong. maar dan veel goedkoper en met meer functies.
arducopter(NG) heeft 5 verschillende PID settings, 1 set instellen heeft effect op de de andere omdat het met verscillende PID loops werkt die met elkaar werken.
en daar gaat het ook vaak fout. plus je hebt wel zo een ongelovelijke berg parameters die je moet instellen dat je tijden en tijden bezig bent om dit allemaal af te stellen..
een wookong vlieger is al een week aan het vliegen (en al dan niet geld aan genereren) terwijl je met arducopter(NG) nog steeds aan het tunen bent. (en misschien door de bomen het bos niet meer ziet.
er was een gepoorte versie van multiwii voor de apm bordjes... nagenoeg dezelfde problemen kwamen weer aan het licht. (spontaan in een death wobble gaan, pos hold wat tot raket acties leidde, spontaan wegvliegende multi's dat soort ellende)
een goed werkende arducopter(NG) dus op minimaal een 16bits bordje is niet te vergelijken met een Naza eerder met een wookong. maar dan veel goedkoper en met meer functies.
arducopter(NG) heeft 5 verschillende PID settings, 1 set instellen heeft effect op de de andere omdat het met verscillende PID loops werkt die met elkaar werken.
en daar gaat het ook vaak fout. plus je hebt wel zo een ongelovelijke berg parameters die je moet instellen dat je tijden en tijden bezig bent om dit allemaal af te stellen..
een wookong vlieger is al een week aan het vliegen (en al dan niet geld aan genereren) terwijl je met arducopter(NG) nog steeds aan het tunen bent. (en misschien door de bomen het bos niet meer ziet.