HI-TECH Stuurservo

VOLVO FH 16 750

In Memoriam
Forum veteraan
Hallo allemaal,

Ik ben zoals jullie inmiddels wel weten een nul op het gebied van elektronica.

Ik ben op zoek naar een Hi-Tech stuurservo van 12kg

Nu heb ik op div. sites gekeken, maar tegenwoordig worden de Torque niet meer vermeld in Kg's, maar in (Ncm)

Hoe kan ik dit omrekenen naar kg ???

Ik heb deze stuurservo nodig voor de 4 assige Volvo F16 Zwaartransporttrekker.

Wie O wie kan mij hiermee helpen.

Ook de aanduiding in kg's is nog wel te vinden hoor ..

Maar omrekenen is zo ff snel uit m'n hoofd delen door 10 ;)

Weet niet precies wat je zoekt en wat het budget is , maar bij mij in de 1/8 buggy en truggy doen de Ace DS-1015's het erg goed met een kilo of 15 aan stelkracht en een reactie tijd van 0,10 sec. ....

Ook de aanduiding in kg's is nog wel te vinden hoor ..

Maar omrekenen is zo ff snel uit m'n hoofd delen door 10 ;)

Weet niet precies wat je zoekt en wat het budget is , maar bij mij in de 1/8 buggy en truggy doen de Ace DS-1015's het erg goed met een kilo of 15 aan stelkracht en een reactie tijd van 0,10 sec. ....

Die zullen het in de buggy ongetwijfeld goed doen. Beesten van servo's zijn het. Maar het lijkt me dat dit soort servo's op een Volvo truck niet tot zijn recht komen want daar zijn ze in mijn ogen een beetje te snel voor. Geen gezicht als je sturende wielen in zo'n korte tijd de andere kant op staan. Ik zou dan toch kiezen voor een zeer sterke maar trage servo....

daar komen de computer zenders te pas ;). elke servo is nagenoeg te snel voor trucks.
Maar je hebt een stick en het is net hoe geduldig je kan sturen ;).

en als ik het goed weet is het voor de dieplader dus die volgt de trekker. daar is snelheid niet relevant.

daar komen de computer zenders te pas ;). elke servo is nagenoeg te snel voor trucks.
Maar je hebt een stick en het is net hoe geduldig je kan sturen ;).

en als ik het goed weet is het voor de dieplader dus die volgt de trekker. daar is snelheid niet relevant.

Hallo Alwin,

Nee, de servo is niet voor de dieplader, maar voor de 4 assige Volvo F16

Hallo allemaal,

Allemaal hartelijk bedankt voor jullie snelle reacties, ik kan ik wat mee !!

Ik bedank jullie ook voor alle medewerking op dit MBF forum !

Als ik een vraag stel wordt ik direct door jullie geholpen, dat stel ik zeer op prijs.

Als ik jullie ergens mee kan helpen, dan zal ik dit ook zeker doen.

Nogmaals allemaal bedankt !

Back