L lviss 16 dec 2010 #1 [mod] Startpost verwijderd. Winkelbespreking. Zie forumregels.[/mod] Laatst bewerkt door een moderator: 16 dec 2010
PH-TVS verslagschrijvers 16 dec 2010 #2 Begrijp je frustratie maar denk dat dit soort zaken niet toegestaan zijn hier... Beter zelf even aanpassen voor een mod er een slotje op zet. Groet, Theo
Begrijp je frustratie maar denk dat dit soort zaken niet toegestaan zijn hier... Beter zelf even aanpassen voor een mod er een slotje op zet. Groet, Theo
sven 16 dec 2010 #3 Toch vind ik dat zulke wanpraktijken ergens gemeld moeten/mogen worden. Als niemand ze op hun vingers tikt zullen er meer slachtoffers volgen.
Toch vind ik dat zulke wanpraktijken ergens gemeld moeten/mogen worden. Als niemand ze op hun vingers tikt zullen er meer slachtoffers volgen.
PH-TVS verslagschrijvers 16 dec 2010 #4 Probleem is dat de verkoper zich niet kan verweren.. en ja, soms liggen de zaken net even anders dan in de beleving van de klager. Daarmee bedoel ik NIET dat dit in dit geval ook zo is. Groet, Theo
Probleem is dat de verkoper zich niet kan verweren.. en ja, soms liggen de zaken net even anders dan in de beleving van de klager. Daarmee bedoel ik NIET dat dit in dit geval ook zo is. Groet, Theo
G Gifkikkertje Guest 16 dec 2010 #5 Als je de site ingeeft bij googlesearch kom ik op Amerikaanse site uit, en geen Chinese.
sven 16 dec 2010 #6 Er zou dus een systeem moeten komen waarbij de verkoper zich wel kan verweren. Een mooi voorbeeld van zon systeem is de shopsurvey van tweakers.net
Er zou dus een systeem moeten komen waarbij de verkoper zich wel kan verweren. Een mooi voorbeeld van zon systeem is de shopsurvey van tweakers.net