HD
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb ook tijden lopen ruzien met 4.7 firmware..
toen heb ik er 2.5 van minsokim op gezet en ik kreeg de instellingen wel goed genoeg om langer dan 1 minuut te kunnen vliegen..
als je toch een verse berg props gaat bestellen (hoort erbij dat je bergen props sloopt als je net begint..) probeer dan meteen die nieuwe KK V2 te scoren met een swarm of buddy code. kan je met een beetje geluk maar de helft van het aantal props bestellen..(je sloopt er minder)
gewoon in backorder bestellen. heb ik ook gedaan, en hij is al onderweg naar mijik zou wel willen maar hij staat weer op BACKORDER
ik heb ook het idee gehad om een dji naza te kopen maar dat is weer gelijk zo veel geld
gewoon in backorder bestellen. heb ik ook gedaan, en hij is al onderweg naar mij
en ja een naza is wel een heel stuk meer geld..
gewoon in backorder bestellen. heb ik ook gedaan, en hij is al onderweg naar mij
en ja een naza is wel een heel stuk meer geld..
Wat is je vlieg ervaring ?
Dat KK2 board is gewoon stabiel , maar je moet natuurlijk wel gaan sturen .
Mvg Johan
Nee dat kan hij niet , je zal altijd moeten bijsturen , hoeveel ligt aan je instellingen , de opbouw van de Quadcopter , de setup en natuurlijk de wind.
Alleen iets met GPS kan je stil laten hangen , alles van HK moet je blijven sturen .
Het KK2 board is wel de makkelijkste om te leren .
Mvg Johan
Ps: zet je woonplats onder je avatar , misschien vliegt je buurman wel Quadcopters.