Hij is klaar mijn eerste quadcopter

529c4272-dd58-db3d.jpg

529c4272-dd6d-22d8.jpg

HD

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou met al die regen van vandaag laat ik hem maar binnen
Ik heb ook nog een paar veranderingen
ik zal straks nog een nieuw foto plaatsen

HD

Nou ik heb de x-copter net geprobeerd hij komt wel van de grond maar het lijkt wel of hij in UFO staat
Ik heb er andere firmware op gezet ( x copter v4.7 kk by kapteinkuk )
Ik kijk van de week nog wel
Ben ook nog mijn zender aan het moden turnigy 9x met open9x er op

Hier nog wat foto,s
529c4272-869c-c6a8.jpg

529c4272-86b4-b7f1.jpg

529c4272-86d8-0d45.jpg

links en rechts groen en rode led

HD

En weer een set prop,s weg moet ik weer nieuw bestellen
Ik krijg het niet goed

HD

ik heb ook tijden lopen ruzien met 4.7 firmware..
toen heb ik er 2.5 van minsokim op gezet en ik kreeg de instellingen wel goed genoeg om langer dan 1 minuut te kunnen vliegen..

als je toch een verse berg props gaat bestellen (hoort erbij dat je bergen props sloopt als je net begint..) probeer dan meteen die nieuwe KK V2 te scoren met een swarm of buddy code. kan je met een beetje geluk maar de helft van het aantal props bestellen..(je sloopt er minder)

ik heb ook tijden lopen ruzien met 4.7 firmware..
toen heb ik er 2.5 van minsokim op gezet en ik kreeg de instellingen wel goed genoeg om langer dan 1 minuut te kunnen vliegen..

als je toch een verse berg props gaat bestellen (hoort erbij dat je bergen props sloopt als je net begint..) probeer dan meteen die nieuwe KK V2 te scoren met een swarm of buddy code. kan je met een beetje geluk maar de helft van het aantal props bestellen..(je sloopt er minder)

ik zou wel willen maar hij staat weer op BACKORDER

ik heb ook het idee gehad om een dji naza te kopen maar dat is weer gelijk zo veel geld

stel hem eerst af met het touwtjesmethode dat scheelt je props.
touwtje aan de voor en achter kant over 2 stoelen heen en op spanen zo dat i strak gespanen is en dan af stelen en testen.

nieuw kk 2 lcd

nou flip hij nog ik snap er niks meer van
ik heb de nieuw kk 2 lcd
ik zender goed gezet op 0
de esc gekalibreerd
maar als ik opstijg dan gaat hij weer rond de yaw as draaien

Nee dat kan hij niet , je zal altijd moeten bijsturen , hoeveel ligt aan je instellingen , de opbouw van de Quadcopter , de setup en natuurlijk de wind. ;)

Alleen iets met GPS kan je stil laten hangen , alles van HK moet je blijven sturen .

Het KK2 board is wel de makkelijkste om te leren .

Mvg Johan

Ps: zet je woonplats onder je avatar , misschien vliegt je buurman wel Quadcopters.

Nee dat kan hij niet , je zal altijd moeten bijsturen , hoeveel ligt aan je instellingen , de opbouw van de Quadcopter , de setup en natuurlijk de wind. ;)

Alleen iets met GPS kan je stil laten hangen , alles van HK moet je blijven sturen .

Het KK2 board is wel de makkelijkste om te leren .

Mvg Johan

Ps: zet je woonplats onder je avatar , misschien vliegt je buurman wel Quadcopters.

oke dus ik moet gelijk tegen sturen want het lijkt wel een ufo ;)

Back